Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Videoen gjorde større inntrykk enn det bildene på nettavisene gjør. Det var rett og slett bare fælt

Endret av Sjuki
Skrevet

Huff, så situasjonen på NRK igjen nå. Så trist at åpningen av et stort mesterskap blir ødelagt pga. noen tullinger som ikke har sikret akebakken ordentlig.

Skrevet

Leste intervju med en norsk aker på VG nå, han sa blant annet følgende:

- Jeg har aldri sett så mye sikkerhetstiltak som man har i Vancouver. De hadde satt opp ekstravegger overalt da jeg var der sist, sier han.

Hmm

Skrevet

Ettersom jeg har vært våken i 18 timer nå, orker jeg ikke å se åpningssermonien direkte. Satser på å få med meg den da den går i reprise kl. 9. :w00t:

Skrevet

tydeligvis vært mye problemer med den akebakken i vancouver. mange har klaget over farten i bakken, første gjennomkjøringen, så satte de fartsrekord med 150 km/t, til normalt går det ca 130 km/t i andre bakker.

Lurer på om de har en markering på åpningsermonien i natt, for å minnes den avdøde.

Skrevet

Uff. Forferdelig at sånt skjer. Utrolig uheldig at han traff stolpen der, men det var jo ikke akkurat forvenetet at noen slulle fly over der. Uansett er det utrolig trist.

Skrevet

Her skal det bli mange innlegg fra meg i dagene fremover.

Trist å komme hjem fra jobb å høre om dødsfallet i aking. Håper de har 1 minutts stilhet på åpningssermonien inatt.

Skrevet
Ser på de greiene fra Calgary nå. Hører hvor oppgitte kommentatorene er. Ble jo faen meg ikke et eneste gull. :p

Hahaha. Da de kjørte ut av slalåmen sier han bare .. Jah.... *stille*

Skrevet (endret)

Visste ikke at Sverige hadde en Koss light i 88!

"så falt soviiet-russern"! Og det gjør de pigede fremdeles... Man skulle tro et par tiår skulle gjøre litt forskjell?

Endret av Asmodeanx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...