Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blei litt småhelt akkurat nå. Takker for det. :)

 

 

Den stopper opp hver gang, som om jeg har sett et helvetes tominutters-klipp. Starter på nytt, stopper opp etter litt. Starter opp.. Møkk!

Men samme her. Ikke klarer den å holde seg i fullscreen heller, sånn som den "vanlige" nett-TV'en gjør. Hver gang jeg drar den opp i fullscreen på skjerm nummer to, og klikker på et eller annet på skjerm nummer en minimerer den seg.

Lenke til kommentar
Den stopper opp hver gang, som om jeg har sett et helvetes tominutters-klipp. Starter på nytt, stopper opp etter litt. Starter opp.. Møkk!

 

Samme skjer her.

 

Jeg har også dette problemet. Vurderer å sende mail til NRK, jeg kommer til å flippe dersom det skjer når konkurransene starter for alvor. Jeg vet det ikke er NRK som har utvikla software, men jeg må da kunne kreve å få se mer enn 2 minutter av gangen.

 

Noen som vet om det er mulig å fjerne menyen i fullskjerm?

Endret av Turbosauen
Lenke til kommentar

Hos meg som "alltid" har problemer med nettTVen fungerer det for en gangs skyld perfekt! Bedre grafikk enn i vanlige v-cupsendinger og.

 

Hvor mange er det som ikke blir kvalifisert? 10 ? 20?`

 

Kjekt med normalbakke til en forandring:) Mye jevnere, og jeg regner med varierende vindforhold ikke er like problematiske

Lenke til kommentar

Jeg innser plutselig at jeg kommer til å ha et alvorlig søvnproblem fremover. Skulle begynne å planlegge kvelden nå, og så at 0200 begynner "mens vi venter på OL", avløst av åpningsseremoni 0300. Den slutter 0600 og da skulle man tro at jeg endelig skulle få lov til å sove, men neida, da begynner visst et tretimerlangt OL-studio, før jeg endelig kan sove med god samvittighet da åpningsseremonien skal vises i reprise fra 0900 til 1200... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...