Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Martin: Hu hadde utseende med seg, kan man vel slå fast ihvertfall. Må vel innrømme at jeg løp rett til Herr Google etter å ha sett det innslaget for å finne ut hvem hun var.

 

Så, nå har jeg brukt NRKs nye nettspiller i rundt en time, og jeg må si: AAAAAAAAAAARGH. Tror ikke de ansatte på NRK Tyholt skal føle seg alt for trygge; folk i OL-psykose kan gjøre mye rart :p

1. Den stopper og sier klippet er ferdigspilt på tilfeldige tidspunkt. Dog så ofte at det blir veldig frustrerende.

2. Man får ikke tekst. Må si jeg ikke er stø nok i nederlandsk til å få noe særlig ut av intervju med Sven Kramer.

3. Det var noe galt med lyden. Hver gang NRK klippet, så skrudde lyden seg ned, eller noe sånt. Er ikke helt sikker på akkurat som var feil, men hver gang et intervju startet så manglet de to første orda.

Lenke til kommentar
Akefyr livstruende skadet

 

Trist. Kjipt med slike ting rett før et stort mesterskap.

Da er det bekreftet at han døde :(. Jeg kommer ikke til å se på videoen...har sett et bilde og det var nok.

 

Hvem FAEN er det som lager ei bane som er så håpløst designet at du har BETONGSTOLPER tett inntil etter en jææævli krapp sving?

 

Trodde ærlig talt banene var bygget slik at dette skulle være umulig....

 

Fra vg.no - før han treffer stolpen.. :-/

 

 

1266005858154_225.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...