Gå til innhold

Bygdeoriginaler - alle kjenner minst èn!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har Jesusmannen som går rundt i gatene med skilt om at "Jesus kommer" osv. Så har vi Asbjørn *etternavn* som er en narko nede i strøket.

 

Vi har... Trollet, orken, makken, hekså, fisken og andre folk som gikk på ungdomsskolen min, alle er kjent for å ha gjort noe dumt eller rett og slett ikke se så bra ut (Dessverre).

Lenke til kommentar

Trollet var ei jente som var svær og hårete, så derfor fikk hun navnet trollet, hun er den jeg er minst sikker på.

 

Orken er den mest anerkjente av dem, hun er en "mindre attraktiv" jente som henger nede på ungdomsklubben. Hun mangler også et par fingrer.

 

Makken (Marken) er også ei innpåsliten og mindre attraktiv jente som tok nakenbilder av seg selv, de endte opp på hele skolen.

 

Hekså var en lærer som hadde på seg utrolig mye sminke, hadde håret rett til værs, gikk i leopard-mønster og luktet sterk parfyme. Jeg tror dere ser tegningen.

 

Fisken var ei stakkarslig jente som ble født med missdannelser i ansiktet, alle påstod at hun lignet på en fisk.

 

Vi hadde også en som samlet panteflasker i skolegården til familiens ferie, kan dog kun være et rykte.

 

Jeg kan bare notere at jeg ikke har noe med dette å gjøre, jeg har ikke funnet på noen navn og jeg har aldri gjort noe mot dem. Bare for å få det klart. :)

Lenke til kommentar

Korsmannen er naboen min... :mad: Alt stemmer utenom at han ikke har skjegg (Gevær trusslene er skumle saker, vi trøster oss med at han ikke ser helt bent, han har dermed nedsatt sjangs for å treffe noe.)

 

Flaskemagne er også en artig kar, bare vi kaller ham dinglen.

 

Så har vi "bellesen". Gammel kar som tilbringer mesteparten av dagene sine i bilen sin, kjørende rundt uten grunn, uten å være en råner.

Lenke til kommentar

Hehe! Jeg kan legge til en kar som jeg og vennenne mine bare kaller for "spionen". Han er en gammel mann som bare sitter i bilen sin, utenfor Prix, og ser stygt på alle som måtte passere. En gang satt det faktisk en annen gamling ved siden av ham :p

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
What? Er du fra Evje? Hva heter du da? Kanskje jeg kjenner deg...

 

Et lite stykke nedover til Kvinesdal :) Men bellesen er vel rundt og herjer på Evje også.

 

Glemte og nevne Langefrank! den lokale alkoholikeren, alltid full, permbannet fra prix for "ukjente" grunner, får ofte ungdommer til å pante flasker for ham.

Lenke til kommentar
What? Er du fra Evje? Hva heter du da? Kanskje jeg kjenner deg...

 

Et lite stykke nedover til Kvinesdal :) Men bellesen er vel rundt og herjer på Evje også.

Hehe, da er du nok ikke naboen til korsmannen ;) Han bor i Flatebygd. Og Flaskemagne er ALLTID i Evje sentrum, så jeg tror nok du forveksler ham med en annen.

 

Oppfordrer posterne til og tenke over at dette er ett offentlig forum og at man bør tenke seg om før man legger ut info om folk.

Det kan tenkes at disse "orginalene" ikke føler for og bli uthengt her med beskrivelse av utsende, bosted og kallenavn.

Jeg kan garantere deg at ingen av dem jeg har nevnt har internett tilgjengelig. Dessuten bruker vi ikke det ordentlige navnet deres. Denne tråden er på ingen måte verre enn "Kunder på jobben din"-tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...