Gå til innhold

Dias-scanner ønskes leid


Anbefalte innlegg

Har noen lysbilde-dias jeg gjerne skulle digitalisert, og ønsker i den forbindelse å undersøke om noen som evt har en litt kjapp scanner kan være villige til å leie ut sin på ukes, eller to-ukers basis ?

Har sjekket litt pris på å kjøpe scanner selv, eller å få jobben gjort i fotobutikk, men syntes det blir vel dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du finner ikke noe brukt da? Da kan du evt selge den til samme pris når du er ferdig med jobben.

 

Enig.

 

Tror jeg ville kikket etter en brukt Coolscan 4000, V eller 5000 og solgt den etterpå :)

 

Francis

Takk for innspill . . . Skal holde utkikk, og se om jeg kommer over noe :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du finner ikke noe brukt da? Da kan du evt selge den til samme pris når du er ferdig med jobben.

 

Enig.

 

Tror jeg ville kikket etter en brukt Coolscan 4000, V eller 5000 og solgt den etterpå :)

 

Francis

Takk for innspill . . . Skal holde utkikk, og se om jeg kommer over noe :)

 

 

Jeg har både en Nikon Coolscan ls5000-ED og en Refleta Digitdia 4000 begge med ICE

 

kan gjerne leie ut, kommer bare an på prisen og garantien for at utstyret ikke går føyka!!!

Nypris på Nikonen er som kjent skyhøy og adaptrene er ikke akkurat billige de heller hvis det går an å oppdrive noen.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+98127834

Er det forsatt aktuelt å leie ut? Min fotointereserte pensjonistfar er opptatt av dette, men synes 8.000-10.000 å legge ut for en skanner blir i drøyeste laget.

 

Han er grundig, forsiktig og varsom med alt datautstyr han bruker. Så at det skal skje noe med utstyret i hans varetekt er svært usannsynlig.

 

Med hilsen

Asgeir Sonstad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...