Gå til innhold

Hva fikk du i julegave i år?


evenandreas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit: Manx, det er ikke dumt, man kan aldri undervurdere en GOD dyne

 

Å tro meg, det gjør jeg ikke. Den jeg hadde den har mistet MYE dun over de siste årene. Har blitt så ille at i år så byttet jeg den ut først med sommer dyna mi i midten av juni, først da begynte de å bli varmt med den gamle dundyna :)

 

 

Dukket opp fire stk. blu-ray filmer også + pluss noen andre småting.

Lenke til kommentar

Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall.

 

Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg.

 

Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere :D

Lenke til kommentar

Penger til sparringsutstyr (ca 2000)

Til Rolf - Tusen fine turer og en trist (bok)

Te-kanne

Bok om konservering av frukt/bær/grønnsaker etc

Håndduk

Kniv, skje og gaffel i sølv

250 kroner

 

Kvelden ble altså innmari bra. Men jeg lurer på om jeg begynner å bli voksen ettersom jeg synes selskapet var mer stas enn å få pakkene ^^

Lenke til kommentar
Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall.

 

Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg.

 

Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere :D

 

Enig. Dette var det første året jeg ikke engang har gledet meg til gavene. Men har jo ikke akkurat ropt hurra for julen i det hele tatt i år. Veldig kjedelig julaften. Sykt hvor mye folk egentlig får. Dette er jo ikke en konfirmasjon heller.

Lenke til kommentar
I år har jeg/vi fått vanvittig mye flott!

 

Gaver til meg:

....

- Hello Kitty isposer

- Trådsnelle

- Reisesett med duft, såpe osv.

...

- Trådsnelle

 

 

Fikk du to trådsneller eller bare glemte du deg i farten og skrev det opp to ganger?

Av en eller annen grunn interesserte dette spørsmålet meg veldig :hmm:

Lenke til kommentar
Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall.

 

Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg.

 

Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere :D

 

Enig. Dette var det første året jeg ikke engang har gledet meg til gavene. Men har jo ikke akkurat ropt hurra for julen i det hele tatt i år. Veldig kjedelig julaften. Sykt hvor mye folk egentlig får. Dette er jo ikke en konfirmasjon heller.

 

Ja. Butikkene og kjøpesentrene må jo ta skylden av dette. Morsdag og farsdag f.eks hadde jo aldri vært en trandisjon her til lands hadde det ikke vært for at Dressmann og Cubus statig minner oss på dette. Men er ikke noe ille at folk får gaver, for all del.

 

Ble vel litt OT dette her :p

 

Kan vel nevne det jeg fikk:

 

-Valkyrie DVD

-Max Manus Bok

-Bibel med inngravering

-(Slalomski) Betalt 50%

-Liverpool-kalender

-Fleecepledd

-Fotball

 

Er fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar

Skal ikke klage;

 

* Neoprenstøvler (som brukes når jeg er seiltrener)

* Billett til Hovefestivalen 2010

* 1TB Time Capsule (Egentlig til hele familien)

* Enkel genser med halfzip fra Polo Ralph Lauren, samt et par t-skjorter fra samme merke (lurer på om pappa ikke kan forskjell på t-skjorte og piqué, ba han kjøpe et par piquéer når han var i USA, men kan vel ikke klage)

* 5 bøker

* 900 kroner i kontanter

* Skjerf fra Gant

* Diverse sokker og boksere

* Litt hjemmelagde gaver fra småkusiner

* Shower gel fra ukjent merke

 

Sikkert mer, men er det jeg husker i farta. Ikke veldig spennende gaver, men enkelte er ting jeg trenger og har god bruk for senere.

Lenke til kommentar
Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall.

 

Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg.

 

Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere :D

 

Enig. Dette var det første året jeg ikke engang har gledet meg til gavene. Men har jo ikke akkurat ropt hurra for julen i det hele tatt i år. Veldig kjedelig julaften. Sykt hvor mye folk egentlig får. Dette er jo ikke en konfirmasjon heller.

 

Hva er så galt med det? Det vil alltid være noen som synes at de får "syyyykt" mye. Hva tror du de som er fattigere enn deg vil si da? Akkuart det samme some deg Om du fikk 6 pakker+- og de fikk bare 1 eller 2, hva tror du de vil si? Ja nettopp :)

 

Alle får ulikt, å det skal de få lov til. Blir så piss lei av folk som sier "Du fikk sykt mye" nr de ikke tenker på hva de fikk og sammenligner det med de som er ett hakk under enn dem selv (økonomisk)

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...