Gå til innhold

Hva fikk du i julegave i år?


evenandreas

Anbefalte innlegg

Her er hva jeg fikk:P

 

Hva jeg fikk til jul: Iphone 3GS 16 gb, Call of duty modern warfare 2, black books series 1-3, Klær, Godter, Parfymer, Fatality gaming headsett, 2000 eller mer i penger, Renati hårvoks, tegneseriebok - Shanna, Skjerf, : D Og hva jeg ikke fikk skal definitivt kjøpes på mandag ^^ Jeg er storfornøyd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig grei julaften med god mat, og fine gaver. Har ikke hatt noen spesielle ønsker, men har ingen grunn til å klage heller. Det ville jo vært litt frekt, eller hva? :p

 

Jeg har bla. fått

Nærmere 3k kr (2k av mine foreldre)

Sengesett

Håndduk

Deodorant

Gavekort

Kniv

Pledd

2 Redbull

Ekte New York Knicks t-skjorte

Og tilsist et sett med stiftemaskin og ørten pakker binders :p

Lenke til kommentar

Skal vi se:

Tova-tøfler

1x Björn Borg-bokser

2x Muchachomalo-boksere

Hugo Boss deo-stick

Skinnhansker

Enounters in the natural world

Grizzly Man

The White Diamond

La Soufrière - Warten auf eine unausweichliche Katastrophe

Die fliegenden Ärzte von Ostafrika

Transformers på Blu-Ray

Transformers: Revenge of the Fallen på Blu-Ray

Entourage S03 Part 1

Rosendahl vannkaraffel

En Diesel-bukse (svart, litt røff design)

Hvit t-skjorte fra H&M

Sort t-skjorte fra H&M

Grå vest fra H&M

Bestikksett til 12 (husker ikke hva det heter)

Kasserollesett (3x kasseroller og en stekepanne med tilhørende glasslokk)

1200kr

Varmeflaske.

 

Tror det var det. Det beste er at jeg har bruk for _alt_!

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Tror True Blood og ny mobil ligger under treet, men er neimen ikke sikker. :hmm:

Forøvrig er dette min første jul som "voksen", så en del kjedelige gaver blir det nok, lite av de var det ihvertfall. :no:

 

Posten oppdateres sikkert engang senere eller noe slikt.

Strikkete sokker fra mormor :dontgetit:

Strikkete sokker er epic bra da :D . Må si jeg har lyst på et par nye par da jeg har kun ett par uten hull i :( .

Lenke til kommentar
Fant nettopp ut at lommelykta mi var kul! :D Den har ikke batterier, men en spole og en magnet som lå løst. For at den skal lyse må man riste på lommelykta i et par minutter. :wee:

 

Tror du fikk en såkalt fleshlight, er visse ting man skal putte inni "lommelykta" før man rister i 2 min.

 

Er det virkelig vanlig å få så mye gaver? Fikk et par slalomski av foreldrene mine. Helt enkle ski til 1999. Måtte betale halve selv.(Foreldrene mine har en inntekt på nesten en mill.) Ellers fikk jeg bare småting fra slektninger osv. Slik som DVD'er og diverse dill dall.

 

Dette er ikke ment for å provosere, men jeg var ikke klar over at det var vanlig å få så mye gaver. Jeg er kjempefornøyd med julaften, familiekos, god mat og kirke. Synes det er for mye fokus på gaver, og folk glemmer det virkelige budskapet julen bærer med seg.

 

Ha en riktig god jul videre, folkens! Kos dere :D

 

Er sånn det skal være. Er for mye fokus på gaver.

 

Jeg fikk tilsammen gavekort på 2000,- fra div. Og en del annet småstasj. Syns dette er mer enn jeg fortjener :p

Lenke til kommentar
Det værste er at de får alt sammen også, ikke bare en av delene

 

Også da ? Vi må da få lov til å ønske oss hva vi vil. Også hvis vi i tilleg får det så er jo ikke vi ditten og datten.

 

Du skal få ønske deg hva du vil, men når du får TV og iPhone eller hva det nå enn var så må du da skjønner at andre smågutter blir sjalu? :whistle:

Lenke til kommentar

- 4500,-

- Carlings gavekort, 600,-

- Midtbysjekk, 200,-

- 2 gavekort til kino

- Barbermaskin

- Lue fra Sweet

- Tekniske vintersokker

- Melkesjokolade :woot:

 

Må si meg godt fornøyd! Beste var vel ansiktet på lillebror når han fikk overlevert Star-Wars romskipet som han hadde fått, og jeg hadde bygd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...