Gå til innhold

Technical man søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Norsk Side har den dag i dag 1 Eier, 1 Med Eiere, 1 Daglig Leder, 1 Styreforman, 4 Salgs Agenter, 6 Support Agenter.

På tross av det teamet der så trenger de nå en "technical". Korrekturleser var det de skulle søkt etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Generellt; lær dere i hvert fall grunnleggende norsk rettskriving

:lol:

Om dette er skal vere ei norsk side er det vel ein fordel å omsetje vBulletin fullstendig til norsk. Og kvifor er det naturleg med GMT-tid på ei heilnorsk side?

Ikon Legende

:)

• 2 uker senere...
Skrevet
Det var en gang 2 høner på hver sin side av veien.. Så sier den ene til den andre: Hvordan kommer jeg over til den andre siden? Den andre hønen svarer: Du er allerede på den andre siden.

HAHAHAHAHA. Det virker veldig seriøst når eieren (eller noe sånt) bruker dette som signatur.

Skrevet
Det var en gang 2 høner på hver sin side av veien.. Så sier den ene til den andre: Hvordan kommer jeg over til den andre siden? Den andre hønen svarer: Du er allerede på den andre siden.

HAHAHAHAHA. Det virker veldig seriøst når eieren (eller noe sånt) bruker dette som signatur.

vil påstå at dette ikke senket mitt inntrykk av "bedriften"

Skrevet

Hehe, utrolig nok så er dette han som sendte meg en e-post om å få bruke den norske oversettelsen vi har lagd for vårt vBulletin 4.0 forum.

Skrevet

Såg den "salgsannonsen" tidligere, men la ikke merke til at det var en administrator. Latterlig. Og så er det en annen administrator som åpent kommenterer det. Herregud. Slett nå i det minste tråden.

Skrevet
Får ikke håpe han fikk det, for den oversettelsen han fikk var dårlig :p

Tror ikke han gjorde det, jeg ga den ikke til ham ihvertfall.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Norsk Side er ikke lengre leverandør av web hotell og domene.

Alle som har web hotell og domene vil bli overført til våre nye sider.

Norsk Side har forsatt samme eiere. Men endrer navnet.

Det nye navnet vil bli publisert innen 1.mars.2010

[email protected]

Noen som enten ikke tålte kritikken eller fant ut at norsksiden.no var et elendig navn?

Endret av nomore
Skrevet

Latterlig dette altså! Det verste er at trådstarter ikke svarer heller :O

Det går ikke ann og registrere seg :o. Går ikke ann og gjøre noe som helst.

• Opprett ny...