Gå til innhold

Technical man søkes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et steg tilbake. Hva er det siden/forumet handler om? Ut i fra navnet så får eg inntrykk av at det har noe med Norge å gjøre, men det tar eg tydeligvis feil. Ser eg på kategorilistingen til venstre så står det 'Action'(med inntrykk av at det er to elementer i denne kategorien). Så får eg opp en feilmelding som sier 'I find no available content in category Chinese'. Chinese? Eg valgte 'Action' for søren. Og går eg videre til butikken så selger dere webhotell?

 

Beklager, men dere trenger ikke en driftsansvarlig men et konsept.

 

Hva betaler dere en 'technical' forresten?

Lenke til kommentar

Rettskrivningen skremmer meg litt...

Det at noen som tydeligvis driver med websidedesign og webhotell ikke klarer å gjøre dette klart hverken gjennom domenenavn eller forside er også litt negativt.

 

edit:

"Garantert 99.9 % Oppetid" HAHAHAHAHAHA!

 

edit2: Dere tar også betalt for lagringsplass (som er billig) men ikke for båndbredde (som er dyrt)

Er det en lur løsning?

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
Det at noen som tydeligvis driver med websidedesign og webhotell ikke klarer å gjøre dette klart hverken gjennom domenenavn eller forside er også litt negativt.

Det å selge domene og webhotell er noe alle kan gjøre. Tipper uansett at de bare driver med videresalg og ikke drifter noe selv.

 

Men de selger design også, så du har et godt poeng der. Å selge webdesign når man åpenbart ikke kan elementær webdesign er skremmende.

 

Men, ca kr 300 for en design pakke er jo ikke akkurat så gale. Kanskje eg skulle prøvd meg? Har en side som trenger et lite finpuss...

Lenke til kommentar

Kanskje jeg ikke er konstruktiv nok:

- Fiks rettskrivning

- Gjør det klart hva dere driver med på forsiden

- Undersøk forretningsmodellen litt nøyere.

 

Er det dere som hoster dette? Hvorfor er prisen på design så lav?

Blir hjemmesiden deres hostet av serverne dere gir til kundene? Hjemmesiden deres er forholdsvis treg å laste. Med forholdsvis mener jeg veldig.

 

edit: Jeg er ihvertfall ikke interessert.

 

edit2: Etter å ha snust litt ble jeg utrolig skeptisk. Dette virker useriøst på svært mange områder.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Haha, nice. Fikk meg en god liten latter her, ja.

 

Jeg er forøvrig også interessert i å høre hva som er tenkt lønn for denne jobben som "technical".

 

Noen tips fra meg:

- Hvis siden er på norsk, bruk norske uttrykk

- Hvis dere på død og liv må bruke engelske uttrykk, stav dem riktig. (maintance f.eks., er jo heeelt på jordet.)

- Generellt; lær dere i hvert fall grunnleggende norsk rettskriving

- Lag siden ferdig før dere "går ut" med den

- Bruk litt tid på å formulere setninger, og igjen: rettskriving

 

Standard er for privat personer som vil få den plassen de trenger. Bedrift er beregnet og anbefalt for alle bedrifter, dette er fordi at de da har god plass til og legge ut bilder, videor, spill, tjenester. Premium er laget for ekstreme brukere som lagrer veldig mye på nette og som er glad i og ha veldig mye plass til overs. Husk at vis du ikke er fornøyd med ditt produkt,

kan du bare siifra så vil vi gi deg pengene tilbake. Trenger du hjelp til og velge? eller vil du ha et custom webhotell?

Ta kontakt med oss! Så vi kan hjelpe deg. Vi gjør også avtaler med bedrifter som ønsker web hotell mange år fremover i tid.

Denne oppsummerer vel egentlig det meste.

 

Og, én liten ting. Jeg ble veldig nysgjerrig på hva følgende betyr:

99.9 % Oppetid garantert (100 %)

 

Betyr dette at det er 100% garantert at det er 99.9% oppetid? Eller at det er 99.9% oppetid og at dette kan rundes opp til 100%? Eller betyr det noe annet?

Lenke til kommentar
Hei Norsk Side søker etter en person som kan ta ansvaret for alt det technicale på siden. Vi kjører vbulletin 4.0 suite det nyeste systemet. og trenger en technical person i dag! legg til:

[email protected]

Håper for at en blir fort interisert.

 

http://norskside.no

 

Jeg er interisert, men vil ha forskuddsbetalt. Putt kr 80.000,- i ubrukte sedler i en brun konvolutt, og stikk dem i postkassa mi, så kan jeg kanskje bli litt "technical" ut på nyåret en gang...

 

Werner

Lenke til kommentar

15kr måneden for 10GB lagringsplass og ubegrenset trafikk er .. uh.. spesielt :)

 

De tar forøvrig 65kr for å lage et fint ikon til nettstedet ditt, ikke ille. Forøvrig første gang jeg har sett noen som selger favicon.ico som en egen tjeneste! Om-sidene setter lissom prikken over i'en føler jeg, her får man virkelig presentert selskapet!

Lenke til kommentar
Norsk Side har den dag i dag 1 Eier, 1 Med Eiere, 1 Daglig Leder, 1 Styreforman, 4 Salgs Agenter, 6 Support Agenter.

 

det jobber faktisk 14 personer der...

håper virkelig ikke de er avhengig av jobben der...

 

Vårt nettverk består kun av ny moderne teknologi, dette gir alle kunder raske nettsider, og ingen tregge nettsteder vis du har mange besøkende. Våre servere klarer at du har over 100 tusen på din side uten at du skal merke at det går noe saktere.

ren løgn...

 

 

Vi har egne backups batterier i vårt system som klarer og holde oppe alt av servere opptil 72 timer.

Vi har også egen oppkobling vis strømmen går via det gamle telefon systemet. Som funker selvom strømmen har gått. Dette er alt testet og alt funker fint selvom strømmen er borte i oslo. Sidene blir litt tregere siden det går over en annen linje.

Dette er jo kun vis strømmen har gått. Men det er skjelden at strømmen går.

mtp at de glatt takler 100 000 brukere på en gang på en side, så regner jeg med at de har en real server-farm, å holde dette oppe i 72 timer på batteri krever jo en enorm batteribank. for å holde det dem lover og samtidig ha nok batteri, så krever vel det uante mengder batterier, noen klarer sikkert å regne på dette.

 

og jeg nekter å tro at de har nok redundans til å holde en oppetid på 99,9%, det er 8,76 timer i løpet av ett år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...