Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi sov på låven, som sagt, og det var herlig. God plass, stablet masse madrasser oppå hverandre og hadde det veldig greit. Klager ikke på lokasjonen heller, tok ikke mer enn 10-15 minutter å gå tilbake, og det var greit å slippe unna solen. Kunne sove godt frem til 11-12-tiden, da begynte folk å komme gående og det begynte å bli nokså varmt der inne.

 

Hva tror dere de gjør i år med festivalområdet? Regner med det blir mye av det samme som i fjor, men håper de får opp litt belysning fra inngangene og til scenene. Var litt mørkt iblant.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg fikk sove på brakke ettersom jeg jobber i Hove, men takka pent nei, for her skal det være telt og ekte festivalfølelse! :)

 

Hva tror dere de gjør i år med festivalområdet? Regner med det blir mye av det samme som i fjor, men håper de får opp litt belysning fra inngangene og til scenene. Var litt mørkt iblant.

 

Tipper selve området osv. blir ganske likt som i fjor. Det fungerte jo utmerket! Men er enig i det med belysningen. Hadde vært stilig med mer belysning alá veien til Flekken. Det var både praktisk og koselig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jammen det er jo det som er så herlig! :wee: Stemning til tusen. Det er det jeg liker med Hove, festivalen har en så flott personlighet med kunstutstillinger i skogen og bunkere, lampeskjermer i skogen om natta, bygdekino, møbler av bl.a. ledninger og andre saker og en litt generell "improvisert"-feeling.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke for vane å danse mens jeg er på konsert, det blir noe annet. Det jeg tenkte på var feks på Flekken, der det blir spilt musikk av en dj, da passer det at man danser. På konsert blir det mer naturlig å gi bandet/artisten som opptrer oppmerksomheten. Som oftest passer ikke konsertene jeg drar på som dansemusikk uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...