Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt litt nå, skjønner meg ikke helt på honor-systemet. Den lille introduksjonen som ble nevnt helt i starten av spillet sa meg ikke mye. Gir spillet 8/10, trekk fordi jeg ikke er heelt fan av GTA-sjangeren og fordi det er en del slitsomme ting her og der.

Lenke til kommentar

Glemte å skrive at det 90% sannsynlig er snakk om Avatar-filmen, som jeg bestilte for tre-fire uker siden sammen med RDR.

 

Grunnen til at jeg har et lite håp om at dette er spillet og filmen i en pakke er at det er såpass tett opp til lansering, og i tillegg synes jeg det er rart at Avatar ikke har blitt sendt tidligere. Kanskje de har ventet med å sende den til RDR kom inn på lager, i én pakke, for å spare frakt. (Kjøpte tross alt disse to på samme tid)

 

Men ja, dette er ønsketenkning :p

Derfor jeg lurer på om andre som har bestilt på Elkjøp har fått samme mail. Utrolig irriterende at det ikke står noe om hva som er sendt i mailen ... :nei:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Uff har vi nok en gang fått et kort spill pga den xbox 360 driten ? Nå er vi lei av at alle multiplat spilla blir mindre og komprimerte pga xbox 360.

 

Aha? Tror du skal tenke deg om før du skriver noe ;) Kan nesten garantere at spillet ikke er blitt kortere på grunn av "xbox 360 driten"

Ikke at jeg sier meg enig med Charlo fordi jeg aner ikke, men føler at du burde begrunne garantien din. Spesielt når du skriver nesten.

 

Kan si at jeg skrev dette i ørlite irritasjon, men ja, har ikkje garanti, men det er også ingen kilder til at RDR blir mindre på grunn av kapasiteten til Xbox :)

Lenke til kommentar

Trodde folk hadde slutta å bestille fra elkjøp jeg. De leverer jo nesten aldri på release.

 

Det gjør derimot Gamezone :)

 

Bestilte fra Elkjøp pga. 299-kroners-tilbudet de hadde, og fordi spillet kommer ut midt i eksamentida mi. En uke senere lansering hadde derfor egentlig vært svært praktisk, men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg til spillet ;)

 

Så det er ingen av dere som har bestilt fra Elkjøp?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Vet ikke så mye om Gamezone, men jeg har personlig erfart at Elkjøp av og til sender ting seint. Har fått ting samme dag som release og andre ganger så seint som en uke..

Elkjøp er ofte litt billigere enn andre, men synes ikke det er verdt å vente en uke på å få spillet for å spare noen få kroner.

Gamezone anbefaler jeg. Handler alltid der når jeg forhåndsbestiller, og har aldri hatt noe problem med de.

Lenke til kommentar

Uff har vi nok en gang fått et kort spill pga den xbox 360 driten ? Nå er vi lei av at alle multiplat spilla blir mindre og komprimerte pga xbox 360.

 

Aha? Tror du skal tenke deg om før du skriver noe ;) Kan nesten garantere at spillet ikke er blitt kortere på grunn av "xbox 360 driten"

Ikke at jeg sier meg enig med Charlo fordi jeg aner ikke, men føler at du burde begrunne garantien din. Spesielt når du skriver nesten.

 

Kan si at jeg skrev dette i ørlite irritasjon, men ja, har ikkje garanti, men det er også ingen kilder til at RDR blir mindre på grunn av kapasiteten til Xbox :)

Bare dropp det. Kommer ikke noe godt ut av de diskusjonene uansett :)

Lenke til kommentar

Gamezone sender alltid i tide, og siden Posten av og til er treig å levere sender de gjerne spillet et par dager før release så det er helt sikkert at man har det i tide. Det vil si at dersom Posten gjør jobben sin får man gjerne spillet 1-2 dager før release, noe som er flott. Bestilte limited edition for lenge siden, så håper det blir sendt allerede i morgen.

Lenke til kommentar

Har spilt litt nå, skjønner meg ikke helt på honor-systemet. Den lille introduksjonen som ble nevnt helt i starten av spillet sa meg ikke mye. Gir spillet 8/10, trekk fordi jeg ikke er heelt fan av GTA-sjangeren og fordi det er en del slitsomme ting her og der.

 

Er vel slik at gjør du ting for snille folk får du god honor, gjør du ting for slemme folk og raner, dreper folk får du dårlig honor. Så blir du belønnet av skurker hvis du har dårlig honor og du blir belønnet av lovens lange arm hvis du har god honor. Jeg velger å gå for den redlige siden og er nå blitt belønnet med et hjelpemiddel av noen nonner :D

 

Spiller er ganske stort, og tar en stund å ri gjennom hele, du blir alltid møtt av noen hindringer som gjør at turen varer lengre. Du kan også bli angrepet av dyr som er utrolig irriterende, coyoter og ulver er ikke farlige, men pumaer er helt jævlige, spesielt en flokk.

 

Det negative jeg har merket så langt er at vogner noen ganger henger seg fast i bakken sånn at du ikke får beveget deg, og det at man ikke kan se hva slags hest man har. Noen er bedre enn andre, men du får ikke sett hvor god din egen hest er. Spesielt irriterende da man kan fange hester for så å bruke de. Hadde vært fin å sett hvor god hesten du fanget er slik at du kan velge om du vil beholde den.

Lenke til kommentar

Trekk fordi du ikke er fan av sjangeren hadde gjort seg godt i en anmeldelse du. :)

 

Mer interessert i å høre om disse "slitsomme tingene".

 

Edit: @Teipball: Og hvordan ser man hvor raske hester er i virkeligheten? :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...