Gå til innhold

24 s8 på TV2, når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke TV2 rimelig kort etter USAs sendinger i fjor, sesong 7?

Sendte mail til TV2 for å høre når de har tenkt å programsette serien. Her er svaret:

Hei.

Det er ikke bestemt enda,når den kommer på TV 2, dessverre.

Vi satser på at det blir i HD ; )

Mvh,

TV 2

Info.avd.

Vibeke Hansen

Jeg spurte også om den blir sendt i HD, jeg håper virkelig det! :) Foreløpig er det vel bare RiksTV og VIASAT som sender TV2 HD (VIASAT fra 11.januar).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Premieren er i januar 2010, så dersom det ikke blir noen komplikasjoner ville jeg tro at den kommer rundt sommertider/høst i 2010. Men det er bare mine spekulasjoner :)

Skrevet

TV2 har i de siste årene hatt premieren på 24 rundt mai-tider, med unntak av i fjor, da premieren var 25. og 26. Januar (Redemption 25. og episode 1-2 den 26.). Så om de følger samme system som i fjor så vil vi nok få premieren i slutten av januar/begynnelsen av februar!

• 2 uker senere...
Skrevet

Får satse på at de sender kort tid etter amerikansk sendeskjema, som i år. Blir uutholdelig å vente til langt ut på vår/høst, da blir det nok amerikansk sendeskjema på meg.

Blir dette btw spoilerfri tråd for TV2-seerne?

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff, hvis det sendes utpå sommeren vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! :( Er jo ekstremt kjipt å sitte og laste ned og se på pcen kontra en fast time oppe i stua hver uke!

Skrevet

Jeg sendte også en mail til TV2, og fikk omtrent samme svar som førstepost, så frykter det verste... Blir nok ufrivillig nedlastning når TV2 skal være slik.

Skrevet

Enig med Baffage, det er noe med det å se det på TV2 til fast tid... Men om de VIL at vi skal laste det ned illegalt, så får jo det være deres valg...

Skrevet

Har nettopp fått TV2 HD i hus (hos VIASAT) så jeg skulle gjerne sett at de ikke drøyde for lenge etter USA med å sende serien. Syns de skulle gi bæng i at NRK kjører OL-sendinger, vi vil se 24s8 kjappest mulig...

Skrevet
Huff, hvis det sendes utpå sommeren vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! :( Er jo ekstremt kjipt å sitte og laste ned og se på pcen kontra en fast time oppe i stua hver uke!

Det går an å kombinere disse to. ;)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Sesong 8 begynner i begynnelsen av Mars I følge VG

"«24» jobber med innspillingen av niende sesong. I Norge begynner TV 2 Zebra å sende åttende sesong av «24» i begynnelsen av mars."

Skrevet

Det er vel strengt tatt åttende sesong de jobber med innspillingen av :) Sesong 8 er vel den siste sesongen. Men TV2 Zebra? Er det ikke noe merkelig? Var vel snakk om å sende serien i TV2HD?

Skrevet

Er litt latterlig at de kommer til å sende en såpass stor serie på "reserve"-kanalen. :S

Å ja, ekstremt latterlig. Skal de nedgradere 24 til mini-TV2 nå da, det er jo helt håpløst! :(

Skrevet

Viasat har ikke TV2 Zebra, og det omfatter vel ganske mange personer. Jeg befinner meg dog for øyeblikket i forsvaret hvor vi faktisk har Zebra, so lucky me. Blir heftig med ny sesong av 24! Håper bare den ikke skuffer, og holder samme nivå som sesong 7 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...