Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit at goal er upålitelig, derfor jeg skrev at det er lov å håpe :)

 

Synes dog at tiden for å få bekreftet nye signeringer bør bær bekreftes innen den nærmeste fremtid. Vil ikke ha de sene signeringene i år. Dette sommervinduet har alt ligget til rette for at vi skal kunne konkurrere på lik linje med de andre storklubbene i PL. Det bør også vise seg.

Lenke til kommentar

Men for vår del ville de gått utover de pengene vi eventuelt får for gnager, og det vil jeg ikke betale :)

Lallana var grusomt overpriset, typisk engelsk spiller, mener han burde bare ha kjøpt for ti mindre minst.

 

Og at jeg håpet at dere gjør det bra er ikke sarkasme, dere spiller bra fotball.

Heller dere en byrival Snorksky

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Engelske spillere blir vanligvis overpriset, men det hjelper fint på kjemien i laget at dere har så mange briter. Dere viste i forrige sesong hvor fantastisk god kjemi dere faktisk har.

 

Vi har råd til å bruke 32m på Sanchez ettersom vi har alt veldig mye penger og vi trenger ikke bruke så vanvittig mye i de andre posisjonene vi trenger spillere.

 

Håper også dere gjør det bra neste sesong. Dere blir nok desverre svekket en del av å miste Suarez, men hadde vært gøy om dere holder United unna CL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Engelske spillere blir vanligvis overpriset, men det hjelper fint på kjemien i laget at dere har så mange briter. Dere viste i forrige sesong hvor fantastisk god kjemi dere faktisk har.

 

Vi har råd til å bruke 32m på Sanchez ettersom vi har alt veldig mye penger og vi trenger ikke bruke så vanvittig mye i de andre posisjonene vi trenger spillere.

 

Håper også dere gjør det bra neste sesong. Dere blir nok desverre svekket en del av å miste Suarez, men hadde vært gøy om dere holder United unna CL.

Godt sagt. Elsker at du er så klok

  • Liker 2
Lenke til kommentar

On-topic: Hvilken defensiv midtbanespiller er dere mest keen på utav alle ryktene som har vært? Nå har jeg bare fått med meg Khedira og Schneiderlin. Er det flere som har vært i søkelyset til Arsenal?

 

Khedira virket dårlig i CL med Real Madrid hvor jeg observerte flere feilpassninger av han blant annet. I tillegg har han ikke vært helt optimal for Tyskland i VM hvor han også har gjort noen blemmer.. Nå skal det sies at flere på det tyske laget ikke har levert så bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...