Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Får håpe det blir både han og Alexis da. Hadde virkelig vært noe.

Håper virkelig Alexis og er med på Torsdag, ja. Hvis de først skal få noe ut av den draktlanseringen sin, så vil en Sanchez-overgang være gull verdt. Jeg lover å kjøpe på dag 1 om det skjer, selv om jeg ikke liker drakten! :p

 

Petter Veland skriver følgende på Twitter i kveld:

 

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja enig. Utifra hva jeg hører så presser vi visstnok på en god del for å få overgangen i stand slik at han kan bli presentert på torsdag når den nye drakta lanseres. Det ville jo vært det ultimate slik sett. Debuchy alene vil være litt skuffende etter såpass lang ventetid og så mye "skryt" fra klubben selv angående at vi får så jævlig mye penger og kan kjøpe hvem vi vil. :p

 

Får selv se hva jeg gjør. Potensielt kan det fortsatt komme et par spillere til, men Alexis Sanchez blir nok den største signeringen uansett, men jeg vurderer en ny drakt med Ramsey bakpå. :p

 

Lurer forøvrig på hvilket nummer Sanchez får hvis han blir Arsenalspiller. Håper det blir nummer 7, men jeg tviler på at Rosicky gir fra seg nummeret.

Lenke til kommentar

Franske Mathieu Debuchy skal ifølge The Guardian gjennomføre den medisinske testen hos Arsenal denne uken, som et siste steg før en overgang fra Newcastle verdt 7,9 millioner pund.

Newcastle kan samtidig få tilbudet om å hente Costa Rica-spiss Joel Campbell fra Arsenal, som en del av avtalen om å hente Debuchy til Arsenal, skriver Newcastle Chronicle.

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Allikevel da. Tyder på at Campbell ikke er i planene til Wenger. Det er synd, for han har potensiale og vi trenger en slik spillertype utover sesongen. Spesielt mtp skadesituasjonen vår. Walcott og Ox, to kanter, er ute en god stund til.

 

På en annen side så betyr det nok at Cazorla og Podolski blir.

 

 

 

@samuelJayC
Italian press: Juventus no longer trying to sign Sánchez. Club can not afford Chilean. Player will join Arsenal. #AFC

 

Nå klarer jeg ikke helt å se at dette ikke skjer. Eneste må være at City eller Chelsea kommer inn i 12. time.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Allikevel da. Tyder på at Campbell ikke er i planene til Wenger. Det er synd, for han har potensiale og vi trenger en slik spillertype utover sesongen. Spesielt mtp skadesituasjonen vår. Walcott og Ox, to kanter, er ute en god stund til.

 

På en annen side så betyr det nok at Cazorla og Podolski blir.

 

 

 

@samuelJayC

Italian press: Juventus no longer trying to sign Sánchez. Club can not afford Chilean. Player will join Arsenal. #AFC

 

Nå klarer jeg ikke helt å se at dette ikke skjer. Eneste må være at City eller Chelsea kommer inn i 12. time.

Like sikker som banken nå at Sanchez joiner oss. HERREGUD kor elskverdig det her e!!! :D

Lenke til kommentar

En sesong på lån i Newcastle er nok ikke dumt for unge Campbell.

Han får spilletid og erfaring, og skulle det bli krise hos oss kan han hentes tilbake.

 

Ser ikke noe galt i en slik avtale jeg personlig.

 

 

Reise til Newcastle for å lære seg å spille fotball er som å reise Iran får å lære seg kristendom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En sesong på lån i Newcastle er nok ikke dumt for unge Campbell.

Han får spilletid og erfaring, og skulle det bli krise hos oss kan han hentes tilbake.

 

Ser ikke noe galt i en slik avtale jeg personlig.

 

 

Reise til Newcastle for å lære seg å spille fotball er som å reise Iran får å lære seg kristendom.

 

 

Nå kan Campbell spille fotball allerede han, men trenger kamptrening og erfaring.

Lenke til kommentar

Nå melder mange kilder at Sanchez har takket nei til Juventus og kommer til å signere for Arsenal.

 

Når det gjelder Campbell så vil jeg først se hvordan han gjør det i preseason. Wenger har allerde bekreftet at han skal få noen kamper da. Det er helt greit for min del at vi sender han på lån slik at han får PL erfaring istedet for å sitte på benken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...