Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Det har nettopp blitt avkreftet at Kalou er i London. Arsenal har også benektet interesse.

 

Når det er sagt synes jeg absolutt ikke Kalou hadde vært et dårlig alternativ som back-up for RvP. Han har vært i PL lenge, og vist at han er i stand til å score mål. Dessuten har Wenger siklet etter ham i flere år, og jeg tror han endelig kunne fått ut potensialet hans.

 

Vi har også blitt linket til Abidal i dag. Han har bare et halvt år igjen av kontrakten, og har lyst til å prøve seg i en annen liga. Tviler sterkt på at vi henter ham, men det hadde vært en helt fantastisk midlertidig løsning på backkrisen vår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kalou er bede enn Walcott. Definitivt bedre enn det utgaven av Arshavin vi har om dagen. Slutt å grin. Dette er Arsenal.

 

Nettopp derfor jeg klager. Arsenal fortjener bedre enn Chelsea rejects. Og Kalou er ikke noe særlig bedre enn Walcott. Dog hvis Walcott krever i nærheten av £100,000 i uka så kan vi like så godt selge Theo og heller kjøpe Kalou. Dog mener jeg at vi trenger en oppgradering på Walcott som kan spille på enten venstre eller høyre med Gervinho på motsatt flanke.

 

Arshavin regner jeg som død pdd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal kjøper ofte rejects. Silvestre, Lass, Gallas for å nevne noen. Vi må tilbake til Arshavin før vi finner et stort og ettertraktet navn som ble handlet. Før det igjen var det vel Wiltord.

 

Dersom vi får Kalou til 3m pund så er det en grei handel. Han er neppe tiltenkt en rolle på førstelaget uansett. Hvor finner man slik backup så billig?

 

Wenger mener laget vi har pdd er godt nok og vil neppe handle forsterkninger som går rett inn på laget.

Lenke til kommentar

Arsenal kjøper ofte rejects. Silvestre, Lass, Gallas for å nevne noen. Vi må tilbake til Arshavin før vi finner et stort og ettertraktet navn som ble handlet. Før det igjen var det vel Wiltord.

Vil ikke si at Gallas var en reject. Han spilte 34 kamper for Chelsea i sin siste sesong. Grunnen til at han ville forlate dem var vel at han mistrives kolossalt. Vil forresten påstå at Vermaelen var et relativt stort navn da han ble hentet, selv om han ikke ble skikkelig verdensklasse før han kom til oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med deg Atald. Få som visste hvem Vermaelen var og det var utrolig få som mente Vermaelen skulle være så utrolig god som det han viste seg å være.

 

Husker blant annet folk mente han var en venstreback og ikke midststopper og at han var dårligere enn det Vertonghen var og en av grunnene til at Ajax slapp inn så mye mål.

Lenke til kommentar

Rosicky & Hleb hadde da relativt store stjerner på fotballhimmelen når vi henta dem. Vi har ikke henta fra øverste hylle nei, men det har faktisk ingen engelske klubber utenom Chelsea og City de siste åra.

 

Glemte Rosicky. Enig i at han var et ganske stort navn. Husker VM den sommeren vi kjøpte ham. Tsjekkia kom vel på 4.plass eller no? Dessverre har han ikke levd opp til forventningene i Arsenal. Mye pga skaden.

 

Hleb kan vel sammenlignes med Vermaelen i omdømme. Ikke et veldig stort navn.

Lenke til kommentar

Ønsker selv et stort og etablert navn handles inn på grunn av det som alt er nevnt, og tror det nok ofte er bedre butikk for klubben.

Men ser ikke helt hvordan Chelsea rejects er så ille, mens spillere man må se på youtube videoer for i det hele tatt å ha sett spille fotball er så bra da.

Vi trenger folk vi med stor sikkerhet kan si kan gå inn å gjøre en jobb uten for lang tid på å tilpasse seg liga, klubb og land, og da er vel spillere som alt er i PL å foretrekke.

Det sagt er jeg glad det ikke virker å være noe i Kalou ryktene.

Lenke til kommentar

Abidal er fin backup. Får vi ham billig så greit nok, men han krever nok astronomiske lønninger

 

Greit nok at Abidal ikke er like god som i fjor. Men backup? Fortsatt en av verdens 5 beste venstrebacker, og er da langt bedre enn Gibbs og Andre Santos. Kan i tillegg spille stopper, har vunnet det meste, rutinert. Han hadde etter min mening vært perfekt for dere(og de fleste andre lag)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...