Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@SkySporsNews:

Arsenal are preparing paperwork for the transfer of Mikel Arteta. Two minutes to go #ssn #deadlineday

@DarrenArsenal1:

Arteta I'm told has been signed #arsenal
Skrevet

Breaking news: Sky Sports sources understand Arsenal are set to confirm the signing of Mikel Arteta in the next couple of minutes. The paperwork is being prepared.

Rekker man dette da?

Skrevet

Får dere Arteta vil jeg si det er et godt vindu for dere. Bredere tropp med gode spillere. Fabregas og Nasri gjør at toppnivået senkes såklart, men det har ikke vært det som har vært problemet deres tidligere.

Den beste nyvinningen dere kunne gjort, ville vært å fikse opp i det medisinske teamet deres. Det må være noe galt. West Ham virker hvertfall helt forvandlet etter at Sam Allardyce kom inn.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor må de vente så lenge!? Tenk på oss som skal opp tidlig i morgen god damnit! Håper det har gått i boks

Flaks for oss som jobber seint i morgen!

Nå skjelver jeg.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Officials have just announced their will be a minimum of four added minutes to the transfer window.

FERIGETIME!

Skrevet

Den beste nyvinningen dere kunne gjort, ville vært å fikse opp i det medisinske teamet deres. Det må være noe galt. West Ham virker hvertfall helt forvandlet etter at Sam Allardyce kom inn.

Ja, det må vi virkelig gjøre noe med. Det ryktes at systemet vårt skal skiftes ut i feb måned, men jeg er ikke helt sikker på det. Kanskje noen kan si mer om det?

Skrevet

404 Not Found

The following error occurred:

Content is temporarily not present. Contact your system administrator.

Could not open error file

FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...