Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2009 - Nominering


TSP

Anbefalte innlegg

Min første nominasjon går til:

 

av-128379.jpgMokko

 

Rett og slett en meget god juleavatar som får en i julestemning og som samtidig baserer seg på hans vanlige avatar, noe som gjør at han fremdeles er lett å kjenne igjen. Den som har laget den avataren har gjort en glimrende og grundig jobb! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes vi skal ha 15 personer i hver gruppe og alle gruppene i en tråd.

Spørsmål fire var jeg usikker på. Tror jeg heller mot avstemning og diskusjon i samme tråd. Men jeg synes det skal opprettes ny tråd for hvert ledd i konkurransen selvsagt.

Jeg synes det skal være mulig å stemme på flere i samme gruppe.

Tilsutt så synes jeg at man kun skal stemme på avataren. Altså at navnet på brukeren ikke står oppført ved siden av avataren. Ellers blir det bare en popularitetskonkurranse hvor folk stemmer på brukeren. Og det er AVATAREN som skal stemmes på.

Lenke til kommentar
Min første nominasjon går til:

 

av-128379.jpgMokko

 

Rett og slett en meget god juleavatar som får en i julestemning og som samtidig baserer seg på hans vanlige avatar, noe som gjør at han fremdeles er lett å kjenne igjen. Den som har laget den avataren har gjort en glimrende og grundig jobb! ;)

 

:blush:

 

Tror jeg holder en knapp på dotten i år. Synd det er så mange som har blitt nominert, alle jeg har tenkt på er nominert allerede...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...