Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kan hjelpe Jack nå da? Cole må jo følge ordre hvis han er godkjent for å gå ut i felten. Chole og Taylor vil ha han låst inne til fredsavtalen er signert eller lengre. Så hvem skal hjelpe Jack? En ny fyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje Jack Bauer går solo! :ph34r:

Kanskje Jack overtaler Chloe til å hjelpe han. Uansett tror jeg manusforfatterne har skrevet mye snacks til de siste episodene i serien :dribble:

Endret av Glutar
Skrevet

Ellers er jo muligheten der for at Jack nå går på et realt hevntokt og tar alle badguysa, men dør i siste episode eller noe. Det hadde i så fall blitt det tristeste jeg har sett på TV noen gang.

Kunne ikke vært mer enig..

Skrevet

ja, gleder meg til imåra, blir bra 24 episode. Også House og Chuck, men har dessvere prøve imåro so eg kan ikkje sitte oppe

Skrevet

Helt grei episode. Cole & Jack blir/er et godt team.

Sidenote: Var det ikke Roland Glen fra Prison Break S04 som var han chinese-duden i CTU?

Skrevet

Dette er også et ruvende forsøk fra Logan for å reparere sitt omdømme og virkelig få en fortjeneste på det hele.

I'm afraid you have to find some other way to repair your legacy.

Herlig å sitte med manusen foran meg. :cool:

Skrevet

God episode, men er ikke så glad at episoden endte sånn uten en slags cliffhanger, men det er vel greit deg og. Elsk å se Jack + Cole sammen.

Skrevet

Eller at Chloe sendte Cole da hun visste de ville teame opp.

Jeg liker den teorien.

Ikke dumt i det hele tatt egentlig.. Liker den teorien jeg og. :)

Skrevet

Hehe, er ikke overraska over vendinga dette tar akkurat. Kunne vært litt mer uforutsigbart, men hey, skal ikke klage, er jo 24! :D Digga at Michael Madsen hadde fått en liten rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...