Gå til innhold

Manchester United: Supporterprofiler - Diskusjonstråd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan jeg også kjøre på så tusen takk :)

 

Jeg har sett:

Beverly Hills 90210 (Alle)

Friends (Alle)

Alias (Tre av sesongene)

Charmed (Alle)

7th Heaven (En god del vil jeg tro, aner ikke hvor mange sesonger det var eller noe slikt, men den var det første jeg så når jeg kom hjem fra skolen husker jeg før MacGyver begynte og så Malcolm in the middle etter Home and Away som jeg faktisk aldri har sett noe særlig på, fordi det var gørrkjedelig de gangene jeg prøvde)

MacGyver (Et par sesonger og så fortsatte jeg å se sporadisk)

Desperate Housewives (Alle)

Prison Break (Alle)

Cheers (Et par sesonger)

Dawsons Creek (Alle)

Two and a Half Men (Alle)

Everybody loves Raymond (Flere sesonger)

The king of Queens (Stort sett alt)

Friday Night Lights (Sesong 1 og 2. Det er vel det som har kommet også så langt)

Full House (Stort sett alt)

Gilmore Girls (Fire første sesongene og så har jeg sett lite etter det)

Greys Anatomy (Alt)

Kitchen Confidential (En sesong og det var vel for så vidt det eneste det var av den serien også, synd for jeg likte den ekstremt godt).

Malcolm in the middle (alle)

Nip/Tuck (Tre sesonger eller noe sånt, så sporadisk etter det)

That 70's show (stort sett alt)

The war at home (alle)

What about Brian (alle tror jeg)

Joey (alle)

 

Ellers har jeg sett en god del Ally McBeal, Sex and the City, Boston Legal, House, Criminal Minds, Dexter, Drew Carrey Show, According to Jim, Frasier, How I met your mother, Weeds, Monk, My Boys, Two guys a girl and a pizza place.

 

Unnlot å nevne Simpsons, Familiy Guy og American Dad da jeg ikke ser på de som sammenlignbare, men har selvsagt sett det meste av de. Sikkert glemt noen også.

 

Jeg levde for TV-serier frem til videregående basically og etter det har jeg måtte prioritere og da har det blitt til at mange serier bare har fått min oppmerksomhet tidvis. Jeg har også sett Entourage "on and off", men nå har jeg jo begynt fra sesong 1 igjen og halvveis i sesong 2, mye mer oversiktlig slik selvsagt.

 

Hva annet vil du anbefale?

Lenke til kommentar

Oi. Du har jo faktisk sett et par serier.

 

Ellers er det ikke godt nok å bare ha sett "en god del" HIMYM og Weeds. Twin Peaks er en serie som mangler i den lista der, men jeg tror du kommer til å hate den slik Plagueis gjorde.

 

Ellers vil det nok komme noen kommentarer på at du bør se The Wire og Sopranos. The Wire har jeg ikke startet på enda, men Sopranos syntes jeg var usansynlig tørt.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Prøvde en uke i strekk en gang, det var kjedsommelig. Serier som går daglig er heller ikke det aller største for meg, og Days Of Our Lives var mer elskverdig enn Home and Away for min egen del.

 

For øvrig pussig at ingen har kommentert Plagueis for han kan umulig være slik en god del av dere forestilte dere at han var mtp. interessert o.l. Jeg vet at jeg stusset over det første gangen jeg fikk vite disse tingene.

Lenke til kommentar

Days of Our Lives er must, ikke en serie slår den serien dessverre. One Tree Hill og Home and Away duger de også, men Days of Our Lives? Niks.

Mulig at jeg liker serien siden jeg har fulgt med på serien i 11 år og jeg har satt meg inn i den.

 

 

Edit, 24 duger det også. Digg serie!

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Wisbatov, under favoritter:

"..TV-serie? One Tree Hill"

 

Hva faen man? Haha.

 

Med så mye annen kvalitet der ute så ble jeg seriøst livredd av det. Regner med at det kommer seg med alderen.

 

Regner med at du har sett en halv sesong eller noe? Ikke i nærheten av nok til å dømme den i så tilfelle.

 

@Axel: Du har nok sett flere, ja, men jeg så også en god del tidligere uten at jeg nå ønsker å kaste ut alle i frykt av å bli mobbet ned av hardhausene på forumet med andre ord Game, NK og Hyrlen. Bare de siste årene jeg nå har sett serier sporadisk :(

 

Jeg har da sett litt av hvert på TV3 av det der. Funker ikke for meg, det er ikke slik jeg liker seriene mine. Jeg liker seriene mine HBO-style, dvs; Lite spenning og drama, karakterutvikling, metaforer etc. Sopranos og Mad Men er kremeksempler på dette. Selv om sistnevnte ikke er HBO. Andre HBO-serier som er world class er The Wire, Six Feet Under og Generation Kill. Entourage er selvsagt også bra, men det er ikke en typisk HBO-serie.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Du minnet faktisk litt om Thomas Finstad av en eller annen grunn.

 

Og 1. div junior er da ikke så aller verst det. Jeg ser på meg selv som relativt god selv med en total på 20 minutters spilletid de 3 siste sesongene for 3. div junior. (Kan ha noe med at jeg kun møter opp på kamper og ikke treninger. Nå har jeg sluttet å møte opp på kamper også).

Lenke til kommentar

Jeg spillte også et par kamper i 4. divisjon for 2. laget til grei :p.

 

Gikk fra å trene helvetes mye til å slutte helt når VGS var ferdig, til å spille i 8. divisjon for 3. laget - samt enkelte kamper for old boys (haha :p).

 

Men så var all fotballspilling slutt unntatt på løkka, orka ikke mer. Resultat? Magen på bildet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...