Gå til innhold

Manchester United: Supporterprofiler - Diskusjonstråd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan tror du andre medlemmer på d.no ser deg?

Storspammeren som kun poster for å få høyere postcount, og som ikke har et liv utenfor forumet. Idioten som har ødelagt hele United-kategorien ved å lage noen dumme tråder. Han som er besatt av å være trådstarter, og vil at folk skal prate i trådene hans. Eller hva, Points? :)

Har du tatt notater, Latias? :p

 

 

 

Sivilstatus?

Gjett

Driver med for tida?

Bonde

jakten.jpg

 

 

 

Navn? Jotun er mitt etternavn, min oldefar startet Jotun , har en del familiepenger

Er dette først og fremst norske penger (NOK), eller er no av dette utenlandske penger?

Lenke til kommentar
Hyrlen: Bra form, you bloody beast! Kg? Kanskje jeg må poste litt pose-bilder etterhvert jeg også.

Det er to år siden, veide vel 100kg+ der. Jeg er ikke i den formen nå, alt for mye damer og alkohol de siste årene. Samt militæret, kyssesyka og utmattelsesyndrom som fulgte kyssesyka fucket sykt mye. Men jeg skal tilbake til den formen så snart jeg får dette jævla skoleåret unnagjort, å jeg får litt fritid og penger til biff.

Lenke til kommentar
Wisbatov, under favoritter:

"..TV-serie? One Tree Hill"

 

Hva faen man? Haha.

 

Med så mye annen kvalitet der ute så ble jeg seriøst livredd av det. Regner med at det kommer seg med alderen.

HBO bør dominere listen hos enhver med respekt for seg selv. The Sopranos, The Wire, Band Of Brothers og Deadwood er et knippe som bør være obligatoriske.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Sylvester Stallone avatar (riktignok fra rambo fp) på dette forumet i nesten to år. Stor fan av fyren og hhv rocky filmene, selv om de ikke er nevnt i profilen min.

 

Hyrlen: Imponerende tall. Konkurrerende? Selv har jeg vært på 103kg offseason, men vaker nå rundt 95-98 for holde en overall bedre form året rundt.

 

Sameboe: Da har jeg lagt ut bilde, tøff som jeg er. Ikke i tråden, men på forumbrukeren min :)

Lenke til kommentar
Hyrlen: Imponerende tall. Konkurrerende? Selv har jeg vært på 103kg offseason, men vaker nå rundt 95-98 for holde en overall bedre form året rundt.

Nei jeg hadde det vel i tankene i mine yngre dager, men krever nok for mye. Jeg har heller nok aldri vært i nærheten av å ha såpass masse på annet enn ryggen at jeg hadde følt meg komfortabel med å stille.

 

Kroppsbygging er nok en sport tar mye og gir lite. Men faen så gøy med resultater.

Lenke til kommentar
Jeg hadde Sylvester Stallone avatar (riktignok fra rambo fp) på dette forumet i nesten to år. Stor fan av fyren og hhv rocky filmene, selv om de ikke er nevnt i profilen min.

 

Hyrlen: Imponerende tall. Konkurrerende? Selv har jeg vært på 103kg offseason, men vaker nå rundt 95-98 for holde en overall bedre form året rundt.

 

Sameboe: Da har jeg lagt ut bilde, tøff som jeg er. Ikke i tråden, men på forumbrukeren min :)

Jah :wee: Tøffingen :) Du så faktisk snillere ut enn jeg trodde :roll:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Navn? Jotun er mitt etternavn, min oldefar startet Jotun , har en del familiepenger

Er dette først og fremst norske penger (NOK), eller er no av dette utenlandske penger?

:!:

Her snakker vi stort sett nordnorske kronasjer. Er jo kun de som trenger Drygolin :)

 

Alder: 28

 

Du overrasker hvertfall meg.

 

Men skakke si en dritt, var vel ingen som trodde meg når eg avslørte alderen min heller :D

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Ville ikke gjort en flue fortred Sameboe. Å smile er for de svake.

 

Jeg må bare spørre: Er du vaskeekte same, eller bare en finnmarking som later som han er the real deal? Tjenestegjorde i Porsanger og jeg må si dere lokale er ekstremt aggressive. Fikk høre at lokalbefolkningen frykter at armyhunks stjeler av det begrensede utvalget kvinnfolk, men ærlig talt. Det er praktisk i felt med jenter som kan stå oppreist å gi deg head, men i lengden er det bare slitsomt.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...