Gå til innhold

Manchester United: Supporterprofiler - Diskusjonstråd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Ville ikke gjort en flue fortred Sameboe. Å smile er for de svake.

 

Jeg må bare spørre: Er du vaskeekte same, eller bare en finnmarking som later som han er the real deal? Tjenestegjorde i Porsanger og jeg må si dere lokale er ekstremt aggressive. Fikk høre at lokalbefolkningen frykter armyhunks stjeler av det begrensede utvalget kvinnfolk, men ærlig talt. Det er praktisk i felt med jenter som kan stå oppreist å gi deg head, men i lengden er det bare slitsomt.

Uansett hvor du er i Finmark er grisebank-faktoren veldig høy. Alta og Hammerfest er perfekt om du vil ha litt juling, Lakselv kan også anbefales på sensommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan tror du andre medlemmer på d.no ser deg?

Storspammeren som kun poster for å få høyere postcount, og som ikke har et liv utenfor forumet. Idioten som har ødelagt hele United-kategorien ved å lage noen dumme tråder. Han som er besatt av å være trådstarter, og vil at folk skal prate i trådene hans. Eller hva, Points? :)

Har du tatt notater, Latias? :p

Gikk bare å så på gamle innlegg. Ikke så vanskelig å finne når man først vet hva man skal søke etter. :p

Lenke til kommentar
Trur Alta må variere litt. Er du ute etter bank så finner du det heilt sikkert, men eg hadde aldri nokon problemer i løpet av mitt år der oppe.

Det er selvfølgelig satt på spissen, jeg trekker meg f.eks bråk bare jeg nærmer meg Oslo. De liker meg ikke der nede, sikkert av samme grunn som at samer ikke liker Henke.

Lenke til kommentar
Ville ikke gjort en flue fortred Sameboe. Å smile er for de svake.

 

Jeg må bare spørre: Er du vaskeekte same, eller bare en finnmarking som later som han er the real deal? Tjenestegjorde i Porsanger og jeg må si dere lokale er ekstremt aggressive. Fikk høre at lokalbefolkningen frykter at armyhunks stjeler av det begrensede utvalget kvinnfolk, men ærlig talt. Det er praktisk i felt med jenter som kan stå oppreist å gi deg head, men i lengden er det bare slitsomt.

Ingen av delene egentlig... jeg er en vanlig finnmarking som blir kallt for same (ikke overaskende ettersom at folk tror alt ovenfor Trondheim er samer) Sameboe var det faktisk en tyrker som fant opp :p

Lenke til kommentar
Tjenestegjorde i Jegerkompaniet du også? I såfall, hvem var ditt befal?

 

Finmark er et høl, men gudbedre for en natur de har der oppe. Det beste med Finmark er derimot skatteletten og det kjipeste er myggen. Så har vi tatt dagens geografi/samfunnskunnskap time også.

 

Var du innenlandsjeger i 1. gangstjenesten? For er det ikke de som er stasjonert der oppe?

Og sånn ca hvor fine var damene der oppe? :b Ser for meg at det ikke finnes noen pene og at alle er samer som hater deg om du ikke kan noe om reinsdrift =/

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Tjenestegjorde i Jegerkompaniet du også? I såfall, hvem var ditt befal?

 

Finmark er et høl, men gudbedre for en natur de har der oppe. Det beste med Finmark er derimot skatteletten og det kjipeste er myggen. Så har vi tatt dagens geografi/samfunnskunnskap time også.

 

Var du innenlandsjeger i 1. gangstjenesten? For er det ikke de som er stasjonert der oppe?

Og sånn ca hvor fine var damene der oppe? :b Ser for meg at det ikke finnes noen pene og at alle er samer som hater deg om du ikke kan noe om reinsdrift =/

Du tar feil :roll: Finnes faktisk flunst av heite jenter der oppe ;)

Lenke til kommentar
Jegerkompaniet/ISTAR er lokalisert på Porsangmoen militærleir i Porsanger i Finnmark. Kompaniet er i verdens nordligste garnison, og er underlagt hærens styrker. ISTAR står for Intelligence, Surveillance, Target Acquisition and Reconnaissance. Hele kompaniet består av ca 100 befal, grenaderer og vernepliktige. Kompaniet har to tropper, der tropp 1 er en tropp kun bestående av vervede soldater, mens tropp to er en utdanningstropp, der vernepliktige blir kalt inn.

Dessuten finnes det grensejegere i Garnisonen Sør Varanger (GSV).

Garnisonen i Sør-Varanger (GSV) er en militærleir som ligger på Høybuktmoen i Sør-Varanger kommune i Finnmark. Leiren er underlagt Hæren og består av Grensekompani Utdanning (GrKp/U), Garnisonskompaniet (GaKp) og Grensekompaniet (GrKp). Grensekompaniet deltar i vaktholdet av den norsk-russiske grensen.

 

Innenlandsjeger? Hva er det for noe? Aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Jegerkompaniet/ISTAR er lokalisert på Porsangmoen militærleir i Porsanger i Finnmark. Kompaniet er i verdens nordligste garnison, og er underlagt hærens styrker. ISTAR står for Intelligence, Surveillance, Target Acquisition and Reconnaissance. Hele kompaniet består av ca 100 befal, grenaderer og vernepliktige. Kompaniet har to tropper, der tropp 1 er en tropp kun bestående av vervede soldater, mens tropp to er en utdanningstropp, der vernepliktige blir kalt inn.

Dessuten finnes det grensejegere i Garnisonen Sør Varanger (GSV).

Garnisonen i Sør-Varanger (GSV) er en militærleir som ligger på Høybuktmoen i Sør-Varanger kommune i Finnmark. Leiren er underlagt Hæren og består av Grensekompani Utdanning (GrKp/U), Garnisonskompaniet (GaKp) og Grensekompaniet (GrKp). Grensekompaniet deltar i vaktholdet av den norsk-russiske grensen.

 

Innenlandsjeger? Hva er det for noe? Aldri hørt om.

 

Hehe, det blir brukt av en del i militæret ihvertfall etter hva jeg har fått med meg. Kjenner til avdelingen, og fikk først høre det fra en offiser som kalte det for innenlandsjeger istedenfor Jegerkompaniet ISTAR. Jeg skal sannsynligvis tjenestegjøre der, og det virker ganske ålreit ut.

 

Edit: Hyrlen, helt enig! :thumbup: Trønderdialekten er ikke favoritten akkurat. Finnmarksdialekten vet jeg ikke helt hvordan er, men kanskje noe som dette ?

 

Stavangerdialekta er ihvertfall en av de mest sexy dialektene jeg vet om. Dette Bærumshjertet har blitt smelta av flere Stavangerjenter i sin tid, ja!

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Wisbatov, under favoritter:

"..TV-serie? One Tree Hill"

 

Hva faen man? Haha.

 

Med så mye annen kvalitet der ute så ble jeg seriøst livredd av det. Regner med at det kommer seg med alderen.

 

Regner med at du har sett en halv sesong eller noe? Ikke i nærheten av nok til å dømme den i så tilfelle.

 

@Axel: Du har nok sett flere, ja, men jeg så også en god del tidligere uten at jeg nå ønsker å kaste ut alle i frykt av å bli mobbet ned av hardhausene på forumet med andre ord Game, NK og Hyrlen. Bare de siste årene jeg nå har sett serier sporadisk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...