Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at Ibe valgte å droppe flere dager av ferien sin for å trene avslutninger med King Kenny  :wee:

Likte også at Kenny kom med fly og var tilstede et par timer etter de ringte han for å spørre om han stilte opp ^_^

 

Viser pågangsmot og vilje. Jeg liker det. Ibe kan bli en virkelig god spiller! :)

Lenke til kommentar

Tror Boca er ganske utelukket egentlig. Ville vært snodig mtp. han fortsatt er dritgod og ikke SÅ gammel.

Hvis han forlater kan jeg se han for meg i PSG. Liverpool må isåfall ha ei heftig lønning ventende på Tevez isåfall..

Endret av Adrax
Lenke til kommentar
Carlos Tévez (31) kan bli Liverpool-spiller i sommer. Det skriver den spanske sportsavisen AS, som hevder at Juventus-angriperen vraker tilbud fra Atlético Madrid og gamleklubben Boca Juniors til fordel for Liverpool. 31-åringen kommer til å koste ti millioner pund.

 

 

Silly-Season, men det er lov å håpe :) Hardtjobbene spiss, som vi vet leverer varene i PL. Jeg hadde jublet om han signerer :)

Lenke til kommentar

 

Tror Boca er ganske utelukket egentlig. Ville vært snodig mtp. han fortsatt er dritgod og ikke SÅ gammel.

Hvis han forlater kan jeg se han for meg i PSG. Liverpool må isåfall ha ei heftig lønning ventende på Tevez isåfall..

 

Han ville jo hjem til Argentina allerede i 2009/2010.

 

 

Hadde han virkelig trengt å dra hjem til Argentina hadde han dratt allerede for 4-5 år siden. Svært sjelden at en 31-åring på toppnivå tar karrieremessig selvmord med å dra til en klubb som Boca, uansett om familien er der. Han vil nok fortsette å konkurrere i og mot toppklubber sålenge han fortsatt kan.

Lenke til kommentar

For alt vi vet overtalte kjærringa han sist for at han skulle tjene litt ekstra penger og vinne mer før han la opp. Hva Tevez tenker og gjør er det bare ham og familien som vet.

 

Hadde ikke blitt sjokkert om en gift mann og pappa flyttet hjem etter 10 år borte for å få være lamme familien sin. Det er vel ikke så rart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...