Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper da vi hentet Ings for langsiktig-investering, og ikke "rett inn på laget"-signering. Bra potensialet, og han scorer 11 mål for Burnley er ikke så verst, og forhåpentligvis bedre enn både Balo og Lambert. Personlig har jeg fremdeles litt troa på Borini, bare han får litt fast spilletid!

 

Milner er knallkjøp! End of story..

Jeg har også troen på Borini. Han og Aspas er ganske like typer i mine øyne. Balotelli og Lambert passer ikke inn iforhold til Rodgers filosofi. Balotelli kan jo plutselig slå ut i full blomst, mannen har et enormt potensiale, på gode dager som i City var han verdensklasse. Hva som har skjedd er vanskelig å si. Torres og Falcao visnet jo helt bort iforhold til hva de hadde prestert før. Rart slikt skjer, trist å se stjerner faller ned?

Liverpool gambler uansett med Balotelli. Borini passer inn, og han gir alt. Men Rodgers må tørre å gi de sjansen i mer enn bare 1 cupkamp og 6-7 innhopp siste 15 min. Aspas fikk vel heller aldri skikkelig sjansen.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke at Rodgers har bestemt seg for å ikke bruke borini no matter what. Hjalp nok ikke at borini satte seg på bakbeina å nektet å dra forrige sommertransfervindu

Han mener vell selv at han ikke har fått sjangsen nok. Alle ville vel gjort det samme! Han blir vel neppe solgt oppover i nivå.. 

 

Bare ha trua, han kommer som en Kane-komet til neste år! 

Lenke til kommentar

Håper da vi hentet Ings for langsiktig-investering, og ikke "rett inn på laget"-signering. Bra potensialet, og han scorer 11 mål for Burnley er ikke så verst, og forhåpentligvis bedre enn både Balo og Lambert. Personlig har jeg fremdeles litt troa på Borini, bare han får litt fast spilletid!

 

Milner er knallkjøp! End of story.. 

 

Aspas scora 12 mål i La Liga sesongen før han kom til Liverpool og var toppscorer for Celta Vigo, og han ble en flopp i Liverpool. Har på følelsen at Ings også blir det.

Lenke til kommentar

 

Håper da vi hentet Ings for langsiktig-investering, og ikke "rett inn på laget"-signering. Bra potensialet, og han scorer 11 mål for Burnley er ikke så verst, og forhåpentligvis bedre enn både Balo og Lambert. Personlig har jeg fremdeles litt troa på Borini, bare han får litt fast spilletid!

 

Milner er knallkjøp! End of story.. 

 

Aspas scora 12 mål i La Liga sesongen før han kom til Liverpool og var toppscorer for Celta Vigo, og han ble en flopp i Liverpool. Har på følelsen at Ings også blir det.

 

Ja, men den store forskjellen der er at Aspas scorte 12 mål i La Liga, mens Ings scora 11 mål i PL. Men heller ikke overpositiv til Ings, men han er ung og engelsk.. Vi fyller kvota vår iallfall :)

Lenke til kommentar

Aspas hadde jo ikke fysikk til PL rett og slett. De overarmene hans var jo så tynne at det var skremmende. Ings har fysikken, men jeg har egentlig sett han for lite til å dømme han. Men han blir jo ikke bedre enn det han får av baller å jobbe med og DER har Liverpool mildt sagt en del å gjøre noe med. Altfor få sjanser ble skapt i fjor og det var generelt for lite løp mot boksen fra midtbanen.

Lenke til kommentar

Tja, var noe i mellomleddet som ikke fungerte iår/fjor. Coutinho skaper jo masse sjanger bare han, og av offensive midtbanespillere/playmakere så har vi jo et brukbart arsenal å velge av. Tror vi ble for avhengige av Suarez i fjorårssesongen, løp og sprang overalt, samt en Sturridge som satte alt av sjangser.

 

Balotelli er jo strake motsetningen til Suarez. Så det er klart vi trenger en som gjør seg spillefri, og som er med å spile ball, og ikke minst med i hodet! Og vi trenger en goalgetter, som scorer mål på få sjangser..

 

Kjøp en klassespiss som løper mye, og sats på Sturridge kommer tilbake i form, og ikke minst skadefri. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Håper da vi hentet Ings for langsiktig-investering, og ikke "rett inn på laget"-signering. Bra potensialet, og han scorer 11 mål for Burnley er ikke så verst, og forhåpentligvis bedre enn både Balo og Lambert. Personlig har jeg fremdeles litt troa på Borini, bare han får litt fast spilletid!

 

Milner er knallkjøp! End of story..

Aspas scora 12 mål i La Liga sesongen før han kom til Liverpool og var toppscorer for Celta Vigo, og han ble en flopp i Liverpool. Har på følelsen at Ings også blir det.

Ja, men den store forskjellen der er at Aspas scorte 12 mål i La Liga, mens Ings scora 11 mål i PL. Men heller ikke overpositiv til Ings, men han er ung og engelsk.. Vi fyller kvota vår iallfall :)
Nettet over 25 mål forfjor sesongen. Var nøkkelen for Burnley-opprykket til pl. He'll do fine here. Men trenger gode innlegg, liverpool går altfor inn i midten,kun tiki-taka mellom forsvaret(evt beint på) angrep fra Liverpool og det holdet ikke mål.Må bli mer allsidig
Lenke til kommentar

scoret ikke samtlige av liverpool sine spisser over 10-20 mål før årets sesong startet? både lambert og borini scoret over 10 mens balotelli da altså hadde 25? joda greit nok at ings scoret 11 og tror han fort kan spille en viktig brikke men tenkte det var greit å poengere at det har lite å si. men virker som en fyr som jobber mye og har en bedre teknikk en lambert og borini av det jeg har sett.

 

Aspas gidder jeg ikke å bry meg om, håper han blir igjen i spania, skal mye til å glemme den episke corneren hans mot chelsea

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på spillestil også om en spiss scorer mye eller ikke. Jeg kunne før sesongen sagt at både Balotelli - som er for stillestående, eller Lambert - som trenger mye innlegg, ikke kom til å score mye for Liverpool iår. Aspas, Ings, Borini er sånn høvelig lik i spillestilen iallfall, og det jeg liker med Borini per dags dato er at han jobber og prøver iallfall. Første/sistetouchen har ikke vært så meget bra, men det kommer med kamptrening, og jeg hadde noe forhåpninger av det jeg så av han i Sunderland. 

 

Nei, jeg gjentar meg selv - vi trenger en spiss som jobber mye og løper mye. Opptar plass, så Sturridge (forhåpentligvis) kan få litt ekstra rom. Problemet er at den beste i verden på dette atm er nettopp Suarez, og han passet fantastisk i LFC.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på spillestil også om en spiss scorer mye eller ikke. Jeg kunne før sesongen sagt at både Balotelli - som er for stillestående, eller Lambert - som trenger mye innlegg, ikke kom til å score mye for Liverpool iår. Aspas, Ings, Borini er sånn høvelig lik i spillestilen iallfall, og det jeg liker med Borini per dags dato er at han jobber og prøver iallfall. Første/sistetouchen har ikke vært så meget bra, men det kommer med kamptrening, og jeg hadde noe forhåpninger av det jeg så av han i Sunderland. 

 

Nei, jeg gjentar meg selv - vi trenger en spiss som jobber mye og løper mye. Opptar plass, så Sturridge (forhåpentligvis) kan få litt ekstra rom. Problemet er at den beste i verden på dette atm er nettopp Suarez, og han passet fantastisk i LFC.

hehe tror nok absolutt ingen er uenig med at vi trenger den type spiss ^^

men når man først kjøper den motsattte typen(balotelli,lambert) så burde man ihvertfall spille på deres styrker og ikke deres svakheter.

 

regner med vi får en type beneteke inn, som jeg er litt tvilsom til prisen men vil jo garantert kjempe inn mål! håper vi får in kovacic på midten, spennende type og det kan trengs!

Lenke til kommentar

Han hentet åtte spillere for £117,000,000... Litt flaks/uflaks er det selvfølgelig alltid med overganger. Men det er likevel manageren som må få hovedansvaret for at de henter de riktige spillerne, får de motiverte, får de til å spille godt sammen, osv.

Burde vært 4 spillere for £117 000 000

Lenke til kommentar

 

men når man først kjøper den motsattte typen(balotelli,lambert) så burde man ihvertfall spille på deres styrker og ikke deres svakheter.

 

 

Ja, burde vi det? Burde vi legge om hele spillestilen vår fra 13/14 som endte med seriesølv for at den skal passe Lambert og Balotelli bedre?

 

Jeg syntes vi spilte fantastisk fotball, det syns vel alle, i 13/14, og mener da at vi heller burde hente spillere som passer spillestilen bedre å se utenom enkeltferdigheter. Lambert er greit nok å ha på benken, og sette innpå når vi må forsvare oss, eller i konkrete situasjoner, men ikke for å sette rett inn i førsteellveren. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kovacic, ja takk!

Og Sampdoria kan ta Balo :)

 

Støtter den (men mest fordi han er en herlig spiller på FM :p ) .

 

Ellers så selg Sterling om et bud på 40 mill pund fra utlandet kommer. Ellers behold han.

 

Håper at vi ikke henter inn så mange spillere. 2-3 i tillegg til Ings og Milner. Ikke vits å kjøpe et lass med middelmådigheter.

 

Balotelli er bare å selge, om han så går nesten gratis.

 

 

 

 

Slik jeg ser det så bør følgende spillere dra i sommer:

 

Balotelli, Lambert, Borini, Aspas, Alberto og Ilori.

 

Milner og Ings inn på laget og det begynner å se ganske bra ut. Men, mangler fortsatt en god høyreback og en god spiss. Så prioriter de.

Lenke til kommentar

 

men når man først kjøper den motsattte typen(balotelli,lambert) så burde man ihvertfall spille på deres styrker og ikke deres svakheter.

 

 

Ja, burde vi det? Burde vi legge om hele spillestilen vår fra 13/14 som endte med seriesølv for at den skal passe Lambert og Balotelli bedre?

 

Jeg syntes vi spilte fantastisk fotball, det syns vel alle, i 13/14, og mener da at vi heller burde hente spillere som passer spillestilen bedre å se utenom enkeltferdigheter. Lambert er greit nok å ha på benken, og sette innpå når vi må forsvare oss, eller i konkrete situasjoner, men ikke for å sette rett inn i førsteellveren.

Ja, burde det. Vi solgte jo spillestilen det året. Er jo akuratt elendige taktiske valg som gjør at mange ønsker BR ut.
Lenke til kommentar

Jeg tror heller det at noen andre enn BR sitter å bestemmer litt vel mye på hvilke kjøp vi gjør - Balo er jo et stjerneeksempel.. BR tviholder på spillestilen, noe som igrunn ikke er rart siden den fungerer utmerket med de rette spillerne, mens FSG (har jeg tro på) sitter å ser på enkelspillere som er gode utenom å se på helheten..

 

Men jeg er til en viss grad enig. For en slik spillestil vi kjørte 13/14, så kreves det en bra stall, det hadde vi ikke ifjor grunnet skader og salg o.l..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...