Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Eg er ikkje verdas største fan av Benteke, men om han er den som omgjer sjansane gutta krutt brente i fjor til mål, så kan eg sjå han som verdt pengane. Sit sjølvsagt litt med inntrykket av han som ein statisk klump som kun scorer på høge innlegg og kjedeleg fotball, men det inntrykket kjem jo minst like mykje av kjedeleg management i Villa som av Benteke sjølv. Antagelegvis meir. Hadde håpa på ein meir spanande type, men viser han vilje til å bli ein suksess, så skal eg ikkje vere sur og tverr. Han har jo bevist sitt i PL og pissa på nok av forsvar, og det er ikkje som om han ikkje har putta nokre ganske så deilige mål med føttene. Luftstyrken kan også vere fin å ha i laget, og det må ikkje gløymast at vi har Origi, Sturridge og Firmino som kan lage litt kaos også. 

 

Alt dette kunne eg sikkert ha sagt om Balotelli også, men Benteke er ein langt meir innsatsvillig type.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fredag 17. juli

Arda Turan har signert for Barcelona, men siden de spanske mesterne er bannlyst fra  signere noen frem til januar kan det bli aktuelt å låne ut den tyrkiske vingen, "til et lag utenfor Champions League", sier president Josep Maria Baromeu hos  Barca. Liverpool og Tottenham er nevnt som aktuelle klubber.

Express

 

Liverpool skal ha sjekket tilgjengeligheten til den hurtige vingen Muhamed Salah, som sist sesong var utlånt fra Chelsea til Fiorentina. Roma skal også være interessert.

Calciomercatoweb

 

Salah hadde vel ikke vært så ille, men tviler på det skjer? Tanker?

Lenke til kommentar

Skal Benteke spille gratis da?

E: Og Falcao kostet totalt under halvparten av det beløpet. Stor forskjell.

Så morsomt at en av de som knapt er i tyveårene koster ca 2x i kjøp som en spiller som scoret 3 mål på en sesong i leie.

 

Skal ikke si at han blir noe hit hos oss men lånet av Falcao er i kroner og ører oppe på nivå med kjøpet av Carroll og Tornes når det gjelder bortkasta penger :p

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Fordi den statistikken er litt ubrukelig. Den sier ingenting om antall minutt eller kamper spilt. Hvis Benteke står med 42 mål og Aguero med 55, mens Benteke har spilt dobbelt så mange kamper er den en latterlig dårlig statistikk likevel.

 

RVP og Aguero har som kjent vært mye ute med skader de siste sesongene, og Suarez har ikke spilt i ligaen engang det siste året.

 

For all del, fint å ha putta 14 mål i gjennomsnitt per sesong siden debuten, men ikke det helt store å rope hurra for mener jeg. Austin hadde flere forrige sesong, kanskje det er han dere egentlig burde kjøpe?

Lenke til kommentar

 

Du ser forskjellen på å spille på City,United og liverpool og Aston Villa sant? Litt annerledes å nette såpass mange mål på kort tid selv med flere kamper under beltet. Ultra defensive villa contra Manchester fuckings city.

 

Austin var flavor of the month, benteke Har prestert over lengere tid.

Og liverpool har forøvrig kjøpt en flavor of month I form av danny ings ;)

Lenke til kommentar

Fordi den statistikken er litt ubrukelig. Den sier ingenting om antall minutt eller kamper spilt. Hvis Benteke står med 42 mål og Aguero med 55, mens Benteke har spilt dobbelt så mange kamper er den en latterlig dårlig statistikk likevel.

 

RVP og Aguero har som kjent vært mye ute med skader de siste sesongene, og Suarez har ikke spilt i ligaen engang det siste året.

 

For all del, fint å ha putta 14 mål i gjennomsnitt per sesong siden debuten, men ikke det helt store å rope hurra for mener jeg. Austin hadde flere forrige sesong, kanskje det er han dere egentlig burde kjøpe?

Tror at Benteke kan ta steget i en klubb med bedre medspillere.

Han har scoret i halvparten av kampene han har spilt for VIlla, ikke dårlig det i et drittlag som Villa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...