Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (13 timer siden):

Om det står på agenthonorarer så kan han vel enkelt bytte agent, droppe agent helt eller be agenten sørge for å få igjennom overgangen uten noe tull?

Det kommer vel an på kontrakten spilleren har med agenten og om noen av klubbene også har egne agenter leid inn for å få avtalen i havn? 

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke husker Reguilon fra noen andre kamper enn semien og finalen i EL. Synes det virker som en spennende spiller med bra lunger og er god offensivt (han som hadde innlegget på målet mot oss?), men utover det vet jeg ikke mye. 

Shaw hadde en god sesong, men som vi vet blir han gjerne skadd og ute i noen lengre perioder. Williams er skikkelig lovende, men fortsatt veldig ung og kan ikke spille alt + er høyrebeint, så det gir mening å forsterke på venstrebacken. Kan ikke helt se for meg noen andre spillere i samme prisklasse som er et bedre alternativ heller.

Lenke til kommentar

Oi oi spennende! Håper vi signerer ham og Sancho i sommer, så kan vi signere en ren spiller som har defensiv midtbane som sin beste posisjon i januar.

 

Edit: Ser at det blir nevnt flere alternativer på venstrebacken i ryktesirkuset på twitter i formiddag, dog ikke av de mest troverdige journalistene/avisene.(Luckhurst, MEN, A Bola) Det er snakk om Alex Telles og en ukrainsk Vitaliy Mykolenko som spiller i Dynamo Kiev. Sistnevnte er 21 år, og har €13m i markedsverdi i følge transfermarkt.com. Har 2 mål og 6 målgivende på 18 ligakamper. 

Om det stemmer som A Bola skriver, at Telles sine representanter er i Manchester for å få til en avtale, så er det meget spennende. Blir nok bekreftet av bedre kilder ganske snart om det er noe hold i påstandene.

DIv tweets i spoiler.

Spoiler

 

 

 

 

 

 

Endret av Jakobk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Er det mest ryddig om jeg redigerer inn mer innhold i det siste innlegget, når ingen har skrevet etter meg, eller vil dere at jeg skal skrive nye innlegg?

 

Dette er en spansk journalist som skriver for en avis i Sevilla. Skal visstnok være ganske troverdig.   

Kan ikke spansk, så her er oversettelsen fra google translate:

 
Spoiler

 

Sergio Reguilón vil ikke være venstre side av #SevillaFC i 20/21. Klubben var villig til å betale de 20 millionene som ble krevd for ham, men United vil sette 30 og betale spilleren 5 kilo rent. Plan B er ikke Cucurella, og navnet hans kommer ut de neste dagene.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (3 timer siden):

 

  Vis skjult innhold

 

Sergio Reguilón vil ikke være venstre side av #SevillaFC i 20/21. Klubben var villig til å betale de 20 millionene som ble krevd for ham, men United vil sette 30 og betale spilleren 5 kilo rent. Plan B er ikke Cucurella, og navnet hans kommer ut de neste dagene.

 

«5 kilo rent» hva da? Heroin? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...