Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enhver supporter er i stand til å se at noe er galt, men om jeg satt inne med den riktige formelen så burde jeg vel strengt tatt vært ansatt? Uansett, noen få momenter:

Først og fremst er det mønsteret som mangler - at diagonale løp, motsatte bevegelser og gjentakende situasjoner ikke eksisterer. Da blir det opp til hver og en av spillerne å finne opp kruttet når laget angriper. Dette er ikke bare Solskjærs feil, Mourinho sa visstnok at Pogba kunne "gjøre som han ville".....

Hadde jeg vært Solskjær så ville jeg bedt om veldig mye penger til å forsterke forsvaret. Av de seks bakerste spillerne er det bare Maguire og Henderson som bør satses ordentlig på, med Shaw og AWB som ok+ reserver. McTominay/Pogba og Bruno som box-to-box og to nye backer som kan angripe bør inn (Aarons og Bertrand?). Da kan man trekke Rashford og Greenwood nærmere målet til motstanderen og sørge for at det er indreløperne som opererer i mellomrommet istedenfor innoverkanter, som heller kan true bakrommet. 

Alternativt: Jeg er fan av Sarriball, og ble litt oppglødd da han fikk sparken i Juventus. Sarri leverte en bedre sesong enn Lampard gjorde, både på målforskjell og poeng, men ble latterliggjort i England pga noen stygge tap. Etter mitt syn var mye av grunnen til at det ikke gikk enda bedre for han, at Jorginho aldri klarte å tilpasse seg tempoet i PL. En trener som Sarri kunne gitt Pogba en klar, definert dyp rolle i laget, og Pogba hadde til gjengjeld vært et langt bedre alternativ enn Jorginho for Sarris del. Jeg tror også han kunne fått enda mer ut av Rashfords kvaliteter uten ball, og vi kunne fått oppleve å se Martial og Rashford på hver sin side av Greenwood. Med Sarri inn kunne United fått mer nytte av sin bakromstrussel og sin kreativitet på midten. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Finner heller ikke noe om det andre steder. Ser det som ganske lite trolig at noen ønsker å kjøpe Manchester United akkurat nå, med en gjeld som har økt vanvittig siden forrige sommer, nå på omtrent 430 millioner pund (mai). Ser det også som lite trolig at Glazers vil selge med mindre pandemien fører med seg økonomisk krise i NFL og Premier League.

Ser at Ortega-familien er god for over 65 milliarder dollar. Glazers er til sammenligning gode for rundt 4 milliarder dollar.

Lenke til kommentar

Telegraaf, tier 1. 

Krysser fingrene.

EDIT: Romano retweetet en tweet som sa at Barcelona ikke var interesserte, men den originale tweeten ble akkurat slettet.

EDIT 2: Ten Hag bekrefter også at VDB er ute av laget på grunn av "recent developments".

EDIT 3: 

Tier 2 for Barcelona ?

Endret av Teal.
Lenke til kommentar

Så det samme som alltid da. Bedt om å holdes oppdatert på situasjonene, ingen bud eller kontakt mellom klubbene. 

At de ikke kan gjennomføre en overgang uten at det tar flere uker og hele verden vet i forkant hvem de er etter og pris.

Hvordan klarer andre klubber å få inn nye spillere så kjapt uten at det er kjent i flere uker? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...