Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Ibra og Henrikh inn ser laget veldig spennende ut, ja. Så er det selvfølgelig spørsmål om Zlatan blir en ny Falcaofiasko, og om Henrikh trenger en sesong på å faktisk tilpasse seg PL, noe de fleste spillere trenger. Er også veldig spent på Bailly. Hvis de to førstnevnte faktisk kommer så trengs det kun en sentral midtbanespiller inn, men hvem og hvilke type spiller Mourinho ser etter, det aner jeg ikke. Pogba nevnes jo naturlig nok. 

Lenke til kommentar

At TV2 nevner Pogba i en bisetning, er ikke akkurat en tegn i retning at det nå er noe mer (mindre) sannsynlig enn tidligere. Eneste positive er at Pogba, Ibra og Mkhit alle er representert ved Raiola. Men klarer virkelig ikke se for meg at en spiller som er stjerna i en klubb som nærmest er garantert ligatrofe, kombinert med CL-spill, skal velge en klubb som ikke har noen av delene.

Lenke til kommentar

Okei, det kan godt hende at Mourinho (som resten av verden) får halvfeit av æ se Pogba i klubben sin, men poenget mitt står like sterkt: vi får ikke signert Pogba. Mourinho står nok for en enorm tiltrekningskraft, men neppe nok!

 

Får vi inn Mkhitaryan og Zlatan har vi hatt et superb overgangsvinduet til nå. En sentral midtbane også, så er jo troppen forsterket i alle posisjoner hvor det trengtes.

Lenke til kommentar

Nei? Fordi verken TV2 eller Telegraph fikk endret min mening - derfor står den like sterkt.

 

Vi er en middelhavsfarer og har ikke en enorm tiltrekningskraft lengre. Den mistet vi til dels med SAF og ikke minst tre år uten stor suksess. Pogba drar nok til en større klubb hvis han først flytter på seg. Vi er ikke en stor klubb sportslig akkurat nå.

Lenke til kommentar

Ifølge Sky Sports skal Zlatan og Mkhitaryan være klare innen en uke. Jeg synes det er veldig spennende om så skjer, og selv om jeg nekter å ta av før begge står der med drakta så må jeg vel innrømme at jeg blir litt skuffa om dette går i dass.

 

Nå behøver vi IMO bare en midtbanespiller til, og kanskje en forsvarer dersom den rette dukker opp. Pogba etc forventer jeg ikke å se på Old Trafford, men for all del:

:dribble:  :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

Zlatan hadde overraskende nok bare to sesonger med 20+ ligamål på samvittigheten før han dro til Frankrike. Personlig tviler jeg på at han takler intensiteten i PL. Blir ikke overbevist av at han har bøttet inn mål for et lag som er totalt dominant i en liga hvor middelmådigheter som Gignac, Kalou og Gomis har fremstått som rovdyr. Skal sies at Zlatan har levert bra i CL denne tiden, men han fyller 35 i oktober, og det overrasker meg at dere ikke heller satser på Rashford/Martial på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...