Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Husker jeg synes det var helt greit da Sir Alex ba han om å dra. Ja, han burde selvfølgelig fått flere sjanser, men han krevde jo en helt latterlig lønn for å bli i klubben før han hadde spilt en eneste kamp. Vi vet alle hva Sir Alex synes om den typen unggutter. 

 

Skal han tilbake til United må han dessuten klippe seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For SAF var det naturlig og riktig æ sende han på dør. Hadde vi vist Sr klubben skulle bli som alle andre når han ga seg, burde vi gitt Pogba lønna han krevde.

 

Jeg syns det er litt flaut å kjøpe tilbake Pogba nå, men vil støtte kjøpet. Han er helt latterlig god og kommer til å briljere uansett hvor han drar.

 

Edit: Kan jo legge til at jeg tror ca 0,5% på at han kommer til oss da..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hah, Manchester United legger inn et kjipt lite bud på Pogba. Jeg blir meget skuffet om Juventus aksepterer det budet.

 

Jeg tror ikke Juventus er dumme nok til det, når de har hørt hva United har betalt for Antony Martial og var villige til å legge på bordet for Neymar Jr.

 

Det må nok minst 100 million pund på bordet, eller minst 150 million euro, eller tilsvarende rundt 1 milliard kroner. Men jeg tviler på Juventus vil selge for mindre enn 200 million Euro. Spesielt tatt i betrakning hvor mye Pogba kan blir verdt for klubben over 5 år i Champions League og en spiller som virker veldig lojal til Juventus.

 

Det kan godt være det har vært krangel fordi Pogba vil til Barcelona og få rekordkontrakt. Jeg tviler på Pogba vil velge Manchester når han kan velge Barcelona. Og jeg tviler på Manchester United kan konkurrerer på lønn. Det er snakk om oppmot 500.000 Euro per uke eller rett under hva Messi og Ronaldo får. Dessuten er Pogba fransk og vil nok heller også foretrekke PSG enn Manchester United. Om han i det hele tatt er aktuell for en Engelsk klubb må vel det være Chelsea eller Arsenal.

Lenke til kommentar

1) Jeg blir meget skuffet om Juventus aksepterer det budet.

 

2 ) ..var villige til å legge på bordet for Neymar Jr.

 

3) Det må nok minst 100 million pund på bordet, eller minst 150 million euro, eller tilsvarende rundt 1 milliard kroner. Men jeg tviler på Juventus vil selge for mindre enn 200 million Euro. 

 

4)  en spiller som virker veldig lojal til Juventus.

 

5) Og jeg tviler på Manchester United kan konkurrerer på lønn. Det er snakk om oppmot 500.000 Euro per uke eller rett under hva Messi og Ronaldo får.

 

6) Dessuten er Pogba fransk og vil nok heller også foretrekke PSG enn Manchester United.

 

7) Om han i det hele tatt er aktuell for en Engelsk klubb må vel det være Chelsea eller Arsenal.

 

Har delt opp innlegget ditt sånn at jeg kan svare på det i litt ryddige former. Du skriver rett og slett så mye spekulasjoner og tull at jeg ikke ser noen andre utveier (tja, kunne latt vær da..) 

 

1) Klart du blir. Det at Man Utd får en spiller av et slikt kaliber vil være et slag for alle andre klubber (dette gjelder også om han velger en annen klubb!) 

 

2) Hvor har du det fra? Ryktene i media? Eller det at Neymar, som mange andre spillere, brukte Man Utd for å få bedre lønn?

 

3) Hva vet du om det? Har du snakket med Juventus siden du er så sikker og spriker med 100 millioner. 

 

4) Jaha? 

 

5) Rett og slett for dumt til å være sant. Vi kan konkurrere med alle klubber i verden om lønn. Vi tjener mer enn de fleste. 

 

6) Mhhhhm, klart! Han var jo ikke bare i Man Utd i flere år istedenfor å være i PSG. 

 

7) Jaaa, for han har ikke fortid i Man Utd. 

 

 

 

Nei, jeg tror ikke at verken Pogba eller Alli er aktuell for Manchester United, men jeg liker tanken - dagdrømming kalles det. 

Lenke til kommentar

 

1) Jeg blir meget skuffet om Juventus aksepterer det budet.

 

2 ) ..var villige til å legge på bordet for Neymar Jr.

 

3) Det må nok minst 100 million pund på bordet, eller minst 150 million euro, eller tilsvarende rundt 1 milliard kroner. Men jeg tviler på Juventus vil selge for mindre enn 200 million Euro. 

 

4)  en spiller som virker veldig lojal til Juventus.

 

5) Og jeg tviler på Manchester United kan konkurrerer på lønn. Det er snakk om oppmot 500.000 Euro per uke eller rett under hva Messi og Ronaldo får.

 

6) Dessuten er Pogba fransk og vil nok heller også foretrekke PSG enn Manchester United.

 

7) Om han i det hele tatt er aktuell for en Engelsk klubb må vel det være Chelsea eller Arsenal.

 

Har delt opp innlegget ditt sånn at jeg kan svare på det i litt ryddige former. Du skriver rett og slett så mye spekulasjoner og tull at jeg ikke ser noen andre utveier (tja, kunne latt vær da..) 

 

1) Klart du blir. Det at Man Utd får en spiller av et slikt kaliber vil være et slag for alle andre klubber (dette gjelder også om han velger en annen klubb!) 

 

2) Hvor har du det fra? Ryktene i media? Eller det at Neymar, som mange andre spillere, brukte Man Utd for å få bedre lønn?

 

3) Hva vet du om det? Har du snakket med Juventus siden du er så sikker og spriker med 100 millioner. 

 

4) Jaha? 

 

5) Rett og slett for dumt til å være sant. Vi kan konkurrere med alle klubber i verden om lønn. Vi tjener mer enn de fleste. 

 

6) Mhhhhm, klart! Han var jo ikke bare i Man Utd i flere år istedenfor å være i PSG. 

 

7) Jaaa, for han har ikke fortid i Man Utd. 

 

 

 

Nei, jeg tror ikke at verken Pogba eller Alli er aktuell for Manchester United, men jeg liker tanken - dagdrømming kalles det. 

 

 

1. Hehe, riktig. Manchester United er rival til min klubb.. Jeg hadde blitt skrekkslagen.

 

2. Ja en stund var det mye snakk om Man Utd villighet til å betale enorme summer for forskjellige spillere.

 

3. Det er spekulasjom, men god spekulasjon :)

 

4. Ja, det har vært spekulasjoner rundt Pogba lenge, men han sier at ha blir og har blitt og skrevet nye kontrakter i Juventus.

 

5. Ok, Man Utd kan kanskje konkurrere med de fleste klubber med lønn men ikke klubber som Real Madrid, Barcelona og PSG.

 

6. Situation, situation, situation

 

7. Og ja, jeg tviler på han vil flytte tilbake til Manchester. Det hadde iallefall ikke jeg villet. Barcelona, Paris er langt bedre valg. Eller Milano/Torino.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hva skjer med Sissoko siden Newcastle rykket ned?

Regnet nesten med slike spillere ønsket å forlate klubben ved et nedrykk.

 

Sissoko er en klassespiller. På nivå med Schneiderlin. Det blir vel en klubb som West Ham, Stoke eller Juventus/Milan, Inter på han neste, om ikke Arsenal.

Lenke til kommentar

Femmern må du virkelig langt ut på landet med. Bare se hvor mye vi betaler Rooney i uka.

 

Jaha, hvor mye?

 

Rooney er dårlig. Hadde jeg vært United fan hadde jeg ønsket at hn forlot klubben umiddelbart. Han holder hele klubben tilbake og på et lavere nivå enn den burde være.

Lenke til kommentar

Lønn kan vi nok alltids konkurrere på.

 

Nei. Normalt sett ikke. Barcelona og Madrid betaler de høyeste lønningen i gjennomsnitt og alle de største lønningene i internasjonal fotball. Sammen med PSG som også kan betale så høye lønninger. Og så glemte jeg Manchester City litt oppi alt dette. De 3-4 klubbene er i en egen økonomisk klasse. Manchester United er hakket under, sammen med lag som Chelsea.

 

Manchester er helt klart en av verdens ledende merkevarer og klubben som er klart mest verdt, sammen med Madrid og Barcelona. Men det betyr ikke at de kan konkurrere på lønn, noe de ikke gjør, iallefall ikke mot de nevnte lag. Manchester konkurrerer i lønn mot lag som AC Milan, Athletico Madrid, Juventus, Chelsea, Arsenal, Bayern Munchen. Deretter følger lag som Arsenal, Liverpool, Dortmund og Inter.

Lenke til kommentar

Neh, rooney har vært dårlig men det har pinadø de fleste.

Tror han kommer til å få ny giv under mourinho.

 

Han er vel ganske gammel nå? Jeg tror ikke han er så kompatibel med Maurinho heller om jeg ikke tar feil. Jeg har mer tro på spillere som Schneiderlin, Januzaj, Depay, Rojo, Jones og Lingard kan blomstre og spille på sitt aller beste under Maurinho.

 

I tillegg har jo Man Utd solide spillere i Juan Mata og David De Gea, men ellers ser det svakt ut med klassespillere. Et par svært lovende spillere og en haug av spillere som var lovende men ikke har  oppnådd sitt fulle potensiale (enda??).

 

Hadde jeg vært United fan hadde jeg krevd at klubben henter Mario Gøtze umiddelbart. Samuel Umtiti og Antonio Rudiger hadde også vært bra kjøpt av United. Hadde Lewandowski vært mulig å hente hadde det vært et stort kjøp. United trenger en rutinert spiss. Et alternativ er Huguain. Jeg tror ikke Pogba er en perfekt match for Manchester United. De trenger heller en type som Fellaini om han forlater United.

Lenke til kommentar

Det der med at United ikke kan konkurrere på lønn er jo helt h j e r n e d ø d t! Vi har hatt Rooney, Di Maria, Falcao og FvP i klubben samtidig, og det er jo sikkert over £1m i uka til sammen. Det å betale lønna til Pogba, Messi eller hvem som helst andre er nok ingen problem. Pogba hadde passet bra i united, og nei, vi trdnger ikke Fellaini.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...