Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Ja, han passer jo fint inn i rekken vår av spillere som ikke er gode nok for andre toppklubber men som tydeligvis er gode nok for oss! Hvilke spillere er det du vil ha da? Neymar, Messi, Ronaldo, Aguero, Ramos, Zlatan og gjerne slenge med Robben og?
Schneiderlin Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Nicolás Otamendi selges til Manchester City for €40M + låneavtale for Mangala. Nice..
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Var jo også noen rykter om at vi aldri har vært interesserte. Hva faen? Hvis han da ender opp i City og det skulle vise seg at vi ikke har vist noe interesse så betyr det at det var en sjanse for å signere Otamendi hvis man hadde lagt inn et bud tidlig. For noe piss. Tipper han ender opp med å briljere for City..
AllFather Skrevet 17. august 2015 Skrevet 17. august 2015 (endret) Mandag skriver The Mirror at Real Madrid tilbyr de Gea 12 millioner pund (rundt 155 millioner kroner med dagens kurs) i såkalt sign-on-fee dersom han blir værende ut kontraktstiden sin med United og går gratis til klubben neste år. Lønn i nåværende klubb pluss 155 millioner ekstra i lommen nesten år. Vet hva jeg ville ha gjort Endret 17. august 2015 av AllFather
Espp Skrevet 17. august 2015 Skrevet 17. august 2015 Gammelt nytt. Det ble skrevet om for flere måneder siden også. At The Mirror drar det opp igjen er vel bare for å lansere "nyheten" på nytt.
Mr. President™ Skrevet 17. august 2015 Skrevet 17. august 2015 Fint at Real må punge ut en del selv om ikke alt er til United
Espp Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 (endret) The Independent (kilde: Bild) melder at vi har lagt inn et nytt bud for Müller på £60m. Det har også blitt sagt at Müller kunne tenkt seg en overgang. Lønna vil bli nesten doblet i Manchester United i forhold til BM (2-2.5m uka). Sky sports melder det samme. I tillegg sies det overalt i media nå at Pedros overgang har kollapset siden Man Utd ikke ville betale det Barcelona forlanget. Han skal vist være klar for Chelsea nå Endret 19. august 2015 av Espp
Espp Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Ja, vi trenger en spiss mer enn en ving i utgangspunktet. Synd hvis vi mister Pedro mener jeg, og jeg tror han kan være den spilleren som sikrer Chelsea er nytt trofé. Mange undervurderer nok Pedro. Skal vi først bruke så sykt mye penger på en spiss, ja da kunne jeg godt tenkt meg Kane. Müller er uten tvil en bedre spiller akkurat nå, men det er bare noe spesielt med Kane som jeg liker. Han har x-faktoren! Med Müller i troppen åpner det kanskje for å hente flere tyskere med tiden, og det er ikke feil.
Corey Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Helt latterlig at vi har forhandlet med Barcelona (som har sagt hele tiden at vi skal betale utkjøpsklausulen), for deretter å trekker oss ut. Det oser amatørnivå av hele det apparatet som forhandler overganger for oss!
ahpadt Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Rykter er ofte bare ting for å selge flere aviser. Alt jeg har lest tilsier at Pedro bør komme vår vei.
Magiii Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Mane istedenfor en overpriset Müller? Ja, takk!
Patrick123 Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Ja, han passer jo fint inn i rekken vår av spillere som ikke er gode nok for andre toppklubber men som tydeligvis er gode nok for oss! Hvilke spillere er det du vil ha da? Neymar, Messi, Ronaldo, Aguero, Ramos, Zlatan og gjerne slenge med Robben og? Det går ikke, fordi med engang de spillerne blir solgt så er de automatisk ikke gode nok for andre toppklubber, men tydeligvis gode nok for oss! Ergo, så kan aldri noen kjøpe spillere noensinne fordi alle kjøper jo spillere som ikke var gode nok i sine respektive klubber. 2
ProphetSe7en Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Helt latterlig at vi har forhandlet med Barcelona (som har sagt hele tiden at vi skal betale utkjøpsklausulen), for deretter å trekker oss ut. Det oser amatørnivå av hele det apparatet som forhandler overganger for oss! Synes de har gjort det svært bra denne sommeren jeg
Jotun Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Og hva vet vi egentlig om hva som har skjedd? Vet vi at United skulle ha Pedro? Eller har det kun gått rykter? Vi har jo ikke en dritt fakta. Irriterende nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå