Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Ble di Maria solgt for profit eller tap?
blured Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Han ble vel kjøpt til United for rundt £60m, og solgt videre til PSG for rundt £45m. Så det er helt klart et tapsprosjekt ja...
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 (endret) Ganske greit tap om man skal tro det mediene melder. 75m vs 60m ish euro that is. Woodward hadde vært verdens beste forhandler om United hadde tjent penger på Di Maria etter sesongen han hadde, samt holdningene hans de siste månedene. For ikke å snakke om at det ble betalt overpris Endret 7. august 2015 av Benbjo
Tunky Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Forøvrig drøyt at AdM går billigere enn Sterling. Selvfølgelig fordi sistnevnte er britisk og City var desperate, men uansett for dumt.
Patrick123 Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Det hadde vært gøy om virkeligheten fungerte slik som i fotball. "Hva mener du med at tre bananer og en kurv jordbær koster 165 kroner? I fjor kjøpte jeg indrefilet til nesten samme prisen!" "Ja, men husk dette er norske bananer og jordbær, ikke spanske" "Men... de norske er jo så vasne i smaken. De ser jo bare gode ut, men så mugner de etter bare et par dager" "Ja, men du må huske at Norge aldri har hatt flere dollarmilliardærer enn nå, da stiger naturligvis prisen". 1
Patrick123 Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Faktisk helt enig. Poenget er godt nok, uansett. My grammar is bad, but my meaning is good. 1
Neymar10 Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Synes det er merkelig at United tilsynelatende viser null interesse for Mauro Icardi. Hadde vært et langt bedre kjøp enn Kane i mine øyne. Jeg er enig i at Icardi hadde vært et mer lovende kjøp en Kane for Manchester United. Jeg har en følelse av at Manchester United går for Reus
Benbjo Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Ja, Reus takker nei til Madrid for å dra til United. Gir sykt med mening:-P
Neymar10 Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Tror han hadde heler valgt førstelagsfotball for Manchester United enn å varme benken i Real Madrid eller Bayern Munchen
Jakobk Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 (endret) Ribery er 32, og Bale er ikke så mye bedre enn Reus. Reus, Bale og Ronaldo som de tre lengst fremme hadde nok vært greit. Endret 8. august 2015 av Herrera.
Kammizez Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Dere kan jo spekulere så mye dere vil, men Reus har nå selv bevist at han heller vil spille førstelagsfotball for Dortmund framfor både Real Madrid, Bayern og United. Jeg vil også påstå at han er bedre enn Bale.
Corey Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Finnes bilder av Harry Kane på twitters om signerer united-drakter og tar bilder med MUFC-fans. Hadde feks de Gea løpt rundt og signert Real-drakter hadde jeg blitt pisseforbanna!
spicedgold Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Jeg syns det er helt greit. Man kan like spillere utenfor sitt eget lag og da er det gøy å få autografen. Jeg syns det er trist hvis spillere nekter å signere drakter bare fordi media linker han til det laget. 2
Corey Skrevet 10. august 2015 Skrevet 10. august 2015 Jeg syns det er helt greit. Man kan like spillere utenfor sitt eget lag og da er det gøy å få autografen. Jeg syns det er trist hvis spillere nekter å signere drakter bare fordi media linker han til det laget. Å signere united-drakter når man er Tottenham-spiller er for meg uhørt! Det må jo også mangle et par sikringer på vedkommende som faktisk eier drakten som får andre lags spillere til å signere den. Husker Vidal gjorde noe slikt for et par år siden.
Snikpellik Skrevet 11. august 2015 Skrevet 11. august 2015 (endret) BBC melder at det er større sjanse for at De Gea blir. Samtidig melder idiotkontoen TransferMirror at Biglia er bortimot klar. https://twitter.com/TransferMirror/status/631077826721128449 Mens SkySports mener noe helt annet. Endret 11. august 2015 av Snikpellik
Neymar10 Skrevet 11. august 2015 Skrevet 11. august 2015 (endret) Jeg ser ingen grunn til å være bekymret ovenfor Manchester United. Sesongens første kamper er alltid tøffe, og laget trenger 3-4 kamper for å sette seg. Manchester United vant over Totenham på en svak dag. Det er fortsatt 3 uker igjen av overgangvsinduet, og Manchester United er ikke ferdig handlet. Manchester United møter svak motstand de neste kampene, så muligheten for å få en god start på sesongen ser rimelig lyst ut. Så får folk sutre, og fortsette med å spekulasjoner om krise i Manchester United, noe det i realiteten ikke er. Endret 11. august 2015 av Neymar10
Jotun Skrevet 11. august 2015 Skrevet 11. august 2015 Ser da mange pronomen? Forøvrig unødvendig å kommentere andres, etter din mening, dårlige skriftspråk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå