Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dette er en signering fordi Vidic forlater United til sommeren, så blir jeg skremt. Smalling > Vidic? Never. Stikker Vidinator vi ha inn en klassestopper.

Vidic skal ingen steder! Ingen andre er bedre enn han for tiden! :D

 

EDIT: Okay da, Vidic har ikke storspilt i år. Men dere ser tegninga. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Hvor er vi når det gjelder Simon Kjær, skal vi virkelig la andre toppklubber få plukke talentene. Hvis Smalling-kjøpet betyr en Vidic-exit kunne vi iallefall valgt å erstatte han med en spiller som Kjær.

Enig, selv om jeg aldri har hatt troa på å få Dansken i United-drakta. Hvorfor er jeg litt usikker på, men både Kjær og Palermo-sjef, Zamparini, pleier å gå utradisjonelle veier.

Lenke til kommentar

Nei, PSV. En kantspiller og sentralmidtbanespiller av verdensklasse og troppen er imo fullbyrdet. Eneste er vel kanskje å kvitte oss med Owen å hente inn en målscorer, men det er hovedsaklig sentralt og på kant vi trenger nytt blod. Obertan og Nani er spennende typer, men pdd ikke modne/gode nok til å starte hver kamp.

Lenke til kommentar
Atm. trenger vi ikke en sentral midtbanespiller. Sikker på at Hazza kan komme seg tilbake fra skade, og forhåpentligvis dominere litt. :)

 

 

Og Eikrem har ikke hatt sin offisielle debut og det tar vel ikke lang tid før Pogba er der og...skal det være noe vi henter, så synes jeg at det absolutt bør være venstreving...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...