Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Kan takke reservelagstreneren for det. Solskjær har allerede hevet kvaliteten til norske spillere, selv om han ikke er landslagssjef. Se på King, Eikrem. Fyren har gjort dem til store spillere allerede. Var også han som hentet Diouf. Han hever United, samtidig som han hever kvaliteten til norsk fotball. :)

 

Nå må du roe deg ned litt. King og Eikrem store spillere? Det er for drøyt, de er talenter - ikke annet.

 

Og det du sier om at det var Solskjær som hentet Diouf, vel, det vet du ingenting om. Ja, det er naturlig å anta at Solskjær hadde en finger med i spillet, men at han har mulighet til å bestemme hvem som skal og ikke skal hentes tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå må du roe deg ned litt. King og Eikrem store spillere? Det er for drøyt, de er talenter - ikke annet.

 

Og det du sier om at det var Solskjær som hentet Diouf, vel, det vet du ingenting om. Ja, det er naturlig å anta at Solskjær hadde en finger med i spillet, men at han har mulighet til å bestemme hvem som skal og ikke skal hentes tror jeg ikke noe på.

 

De er ikke store spillere, men de har en lovende fremtid. Ja, jeg tror Solskjær har hatt en finger med i spillet, men han kan nok ikke bestemme hvem som skal og ikke skal hentes. Men hvis han kommer med sterke anbefalinger til SAF om å hente dem, tror jeg SAF tar det innspillet til stor ettertrakting.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Rooney vil forlate United, noen gang. Eneste grunnen jeg kan se til at Rooney skulle forlate United er på grunn av økonomien og Glazertoskene.

 

Men jeg tror allikevel klubben vil gjøre alt for at det blir unngått. Vil nok selge Berba, Vidic osv før Rooney.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Knut Rindarøy trener med United. Er og rykter om at United har lagt inn ett bud på 12,5 mill. Dette er dog fra en fyr fra forumet på United.no som påstår han har sikre kilder.

 

Han har trent med de fra Fredag og skal trene med de til Tirsdag.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=583604

 

Ikke kan jeg se hvordan han skal kunne ta opp kampen med de som er der, men SAF vet best ;)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Forstår heller ikke hausingen av King og Eikrem. Hva har de vist? Reservelaget er ingen målestokk...

 

De må få noen fler år på nakken, og få noen kamper for A-laget så får me se om de er store eller om det blei med talentet.

 

 

Vel. Eikrem blir sett på som den neste Scholes og King som den neste Carew. At Eikrem har satt på benken i CL og at King har hatt sin offisielle debut, understreker vel bare det enorme talentet de har. Tror ikke SAF hadde skrytt de opp i skyene hver gang norsk media prater med han, hvis det ikke hadde vært sant det han sier ;) . De har da begge levert solide varer for reservene gang på gang og.

Lenke til kommentar
Robinho er ute av kulden i City. Er det utenkelig å prøve seg på ham?

Håper det. En fyr som kun tenker på seg selv.

 

Jeg hadde elsket å fått en fyr som Robinho på laget.

Greit nok,fyren virker egosentrisk,men det han får til når han er i toppform er det få som kopierer.Hvem glemmer hvordan han spilte mot Arsenal å hjemmebane i sin første sesong,og avsluttet med den fine lobben.

Lenke til kommentar

Det er neppe noe i ryktene. Solbakken skaffer jo stort sett alle sine klienter prøvespill hos oss. Hovland og nå Rindarøy, i tillegg har vi hatt tre 95-modeller over. Jim Solbakken har jo nærmest monopol på spillere i Norge. Jeg ønsker han (Rindarøy) iallefall ikke i klubben.

 

Robinho er så godt som klar for Santos nå, regner med at avtalen er avklarert snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...