Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Vi mister ikke noe. Trenger ingen Smalling, uansett om han er 20 år og to meter høy. Når han ikke får kamper for Fulham en gang, burde det ringe en bjelle.

Syns det heller burde ringe en bjelle at Wenger og Ferguson er ute etter spilleren. At han ikke har fått så mange kamper for Fulham skyldes nok at Hodgson ikke er glad i å rotere forsvaret - og hvorfor skulle man ønske det når det beste stopperparet fungerer så bra som det gjør? Dessuten spilte han i non-league for bare halvannet år siden, så det er imponerende steg han har tatt på så kort tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
A club spokesperson told ManUtd.com: "Manchester United has agreed terms for the transfer of Chris Smalling from Fulham. Chris has agreed personal terms with the club and will join for the beginning of the 2010/2011 campaign. He will remain at Fulham until the end of the current season."

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6645696

Er vi fornøyd med dette? Har desverre ikke sett så mye på denne spilleren... :(

Men til den prisen burde det være noe potensiale vertfall :)

Lenke til kommentar
Vi mister ikke noe. Trenger ingen Smalling, uansett om han er 20 år og to meter høy. Når han ikke får kamper for Fulham en gang, burde det ringe en bjelle.

Syns det heller burde ringe en bjelle at Wenger og Ferguson er ute etter spilleren. At han ikke har fått så mange kamper for Fulham skyldes nok at Hodgson ikke er glad i å rotere forsvaret - og hvorfor skulle man ønske det når det beste stopperparet fungerer så bra som det gjør? Dessuten spilte han i non-league for bare halvannet år siden, så det er imponerende steg han har tatt på så kort tid.

Men hvor har de sett han spille da? Har ca. 100 minutter med PL-spill, det må i så fall ha vært for reservene deres. Har heller ikke så mange kamper for aldersbestemte landslag. Kan nok hende det kun jeg som er for kritisk til han.

 

15.53 Manchester United have confirmed that they have agreed a deal which will see Fulham defender Chris Smalling move to Old Trafford in the summer
Lenke til kommentar
har vi kjøpt han eller er det rykter?

Kjøpt. Kommer på begynnelsen av neste sesong.

 

Skjer med at vi alltid inngår en avtale i det ene vinduet, men gidder ikke å utføre det før vinduet etter? Ljalic skulle ikke komme før ett år, Mame ble lånt ut igjen etter å ha blitt kjøpt, og Smalling kommer ikke før neste vindu. :hmm:

Lenke til kommentar
kan vi trekke oss som sånn vi gjorde med Ljalic?

 

Står ingenting om det utifra di 4-5 artiklene jeg allerede har lest.

 

Ellers fant jeg dette DIGG bilde av gutten:

 

smalling_chris.jpg

 

Btw,Anderson var AWOL fra gårsdagen trening..Flere og flere medier melder dette,noe som garantert SAF vil tilte for hvis det stemmer.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Smalling avtalen vil nok være en klassisk kjøp - lån ut sesongen-avtale, pussig at vi lar han bli ut sesongen i Fulham med de skadeproblemene vi har. Dette kan være en indikator på at Vidic forsvinner til sommeren. Jeg tror heller dette kjøpet tilsier at vi har mindre tro på Cathcart, tc. Cathcart har ikke vært seg selv i Watford og har rett og slett ikke taklet nivået, skuffende, for jeg hadde stor tro på han. Sånn ellers var jeg i det hele tatt overrasket over at vi kunne trekke oss fra Ljajic-kjøpet da det så ut som en "done-deal", men det er forståelig da han ikke så ut til å få arbeidstillatelse.

 

I følge Bild går Tosic på et 6 måneders lån til Köln med opsjon på kjøp.

Lenke til kommentar
Når han ikke får kamper for Fulham en gang, burde det ringe en bjelle.

 

 

Hvorfor det? Pique fikk ikke mange kampene for oss, men Barca prøvde seg på han allikevel, med suksess. De Laet fikk ikke mange kamper for Stoke heller (ingen?), men har allerede spilt bra i flere kamper for oss og debuterte allerede sist sesong.

Lenke til kommentar

Ritchie debuterte i en meningsløs kamp sist sesong om det spiller noen rolle, kunne like godt sendt meg utpå og jeg hadde kunne beropt meg at jeg fikk debutere for United ifjor! :)

 

Det at Carrick ble foretrukket foran ham i midtforsvaret sier vel kanskje litt om hvor god han faktisk blir ansett for å være.

 

Pique spilte GODT de kampene han fikk for oss, noe Smalling iofs har gjort for Fulham også. De Laet spilte vel knapt nok for reservelaget til Stoke? Det kan vise seg å være et lurt kjøp av Fergie, ala "not that fat scouse bastard" 2004 Redcafé-style.

Lenke til kommentar

Nå kan vel ikke de kjøpene sammenlignes overhodet, men greit nok. Rooney var en stjerne allerede da og kostet en utrolig sum. Pique og Smalling kan heller ikke sammenlignes. Pique var en utmerket stopper som vi alle kjente kvalitetene til, han led av å ha verdens beste stopperpar foran seg. Smalling har derimot ikke det, men Hodgson liker ikke å rotere, det er uansett ikke sammenligningbart da Pique hadde langt mer spilletid.

 

De Laet derimot kan du ikke ta mer feil angående. Carrick ble kanskje foretrukket foran han i midtforsvaret. Hvorfor vet vi ikke? Kanskje det var høyden? Rutinen? De Laet er fortsatt en unggutt. Når han debuterte i fjor gjorde han det med stor bravur, de gangene han har vært involvert har han ikke gjort seg bort. Han har vel hatt en dårlig kamp for oss, en kamp hvor alle forøvrig var dårlige. Det blir dumt å avfeie en spiller som De Laet.

Lenke til kommentar

"Pique spilte GODT de kampene han fikk for oss."

 

Var ganske grei av og til, men kampen jeg husker mest er den grusomt spennende kampen mot Arsenal hvor vi vant 2-1 etter Ade hands, også straffe og seff Hargo frispark. Og der ble Pique RETT og SLETT rundspilt som faen av Hleb fleeere ganger. Hadde Adebayor vært litt bedre til å ta sjansene kunne vi tapt den kampen med store sifre. Hadde så jævlig mange sjanser etter Hleb løp forbi Pique som at han var usynlig og spilte inn Ade. Helt sykt hvor dårlig han var på absolutt alt, og tro det eller ei, så tror jeg faktisk at det var den siste kampen han spilte på førstelaget. Fergie likte visst ikke det han så.

 

EDIT: De Laet har kanskje vært grei av og til (mot dårlige lag) men etter kampen mot Fulham får jeg bare mareritt med han i hovedrollen. Vær så snill, la oss ikke gå der.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Pique og Smalling kan heller ikke sammenlignes. Pique var en utmerket stopper som vi alle kjente kvalitetene til, han led av å ha verdens beste stopperpar foran seg.

Går vel mer på at Pique var en svært "anerkjent" talentfull midstopper, noe Smalling ikke akkurat er (Kommet som et skudd i år).

 

Edit: Forøvrig synes jeg dette er et idiotisk kjøp. Vi trenger ikke 4 midstoppere (Evans-Rio-Vidic-(Smalling), noen må ut, og jeg er stygt redd (Som Wizy nevner) at det kan gå på bekostning av Vidic. Hvis det viser seg å være rett, synes jeg det blir horribelt å hente inn kun en talentfull midstopper. Her er jeg enig med Gamy sin tankegang, et talent skal ikke ta over for en spiller av Vidic sitt kaliber.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Summen £8M er også en betydelig sum å betale for en spiller som ikke har vist mye enda, med tiden blir det kanskje et røverkjøp, men vi snakker ikke om en liten sum. Hvor er vi når det gjelder Simon Kjær, skal vi virkelig la andre toppklubber få plukke talentene. Hvis Smalling-kjøpet betyr en Vidic-exit kunne vi iallefall valgt å erstatte han med en spiller som Kjær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...