Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Føler seg ekstra god når man blir kalt for cheater/hacker når man vet selv at man ikke gjør noen av delene.

 

var en gang jeg ble kalt camper fordi jeg løp opp på containerene på skidrow å kniva en som campa der, så skjøt jeg en som var på den "verandaen" og løp videre.. Bare man dreper EN person fra en campeplass er man camper selv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo hende han trodde det var du som hadde liggi på campeplassen en stund, og dermed feilaktig kalte deg camper :p Campeplasser bruker jeg forøvrig masse selv, selv om jeg ALDRI camper. Løper til campspot og ser om det er noen å skyte (noe det nesten alltid er), skyter dersom jeg ser noen og løper uansett videre. Kos å løpe forbi toppen på Afghan, kan fort ta 2-3 folk bare ved å titte utfor kanten og skyte fort, og gå videre.

Lenke til kommentar

Ja ikkesant. Hender en sjelden gang at noen står i et slags hjørne på Wasteland med sniper, klin umulig å se dem (selv å skyte vilt i den retninga gir ingen uttelling), og de tar deg sånn 5-6 ganger uten at du klarer å ta dem (de ser deg omtrent med en gang man spawner, ergo er man dømt til å dø). Da blir jeg litt småfurten og roper camper selv. Djevelsk gøy å bruke laaang tid på å snike seg innpå dem og ta en headshot da, selv om de som regel pussig nok veit man kommer, og sitter klar med G18. Er noen det ikke går an å ta, selv om man spiller bra, men i det store og hele har jeg blitt ram på å kverke campere, veit om alle de gode plassene og tar dem med en gang, enten på avstand eller typ snike seg bort til med kniv :p Det som er fint er at med unntak av den ene plassen på Wasteland, er det null stress å ta campere, da de er dumme og kun sikter i en retning. Kraftig artig å klatre opp den lange stigen på Quarry, og gå rett bort til vinduet på andre sida og knive han som nettopp drepte meg :D

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Ja ikkesant. Hender en sjelden gang at noen står i et slags hjørne på Wasteland med sniper, klin umulig å se dem (selv å skyte vilt i den retninga gir ingen uttelling), og de tar deg sånn 5-6 ganger uten at du klarer å ta dem (de ser deg omtrent med en gang man spawner, ergo er man dømt til å dø). Da blir jeg litt småfurten og roper camper selv. Djevelsk gøy å bruke laaang tid på å snike seg innpå dem og ta en headshot da, selv om de som regel pussig nok veit man kommer, og sitter klar med G18. Er noen det ikke går an å ta, selv om man spiller bra, men i det store og hele har jeg blitt ram på å kverke campere, veit om alle de gode plassene og tar dem med en gang, enten på avstand eller typ snike seg bort til med kniv :p Det som er fint er at med unntak av den ene plassen på Wasteland, er det null stress å ta campere, da de er dumme og kun sikter i en retning. Kraftig artig å klatre opp den lange stigen på Quarry, og gå rett bort til vinduet på andre sida og knive han som nettopp drepte meg :D

Neste gang...

Da kommer du deg bak kisen (spill på en mode som har killcam) Vent LENGE... Eller til han snur seg før du tar han med hagle med fmj... Det bråker noe inn i helvete (FMJ) og fyren blir jo sef most når du bruker hagle. Om fyren da ikke blir vettaskremt å samtidig hopper i stolen så feiler det ham noe :p OM han ser på killcamen etterpå så får han se at du har stått å sikta på han en stund i tillegg.. De fleste jeg gjør det med kommenterer det i stygge ordelag :p

Lenke til kommentar
Neste gang...

Da kommer du deg bak kisen (spill på en mode som har killcam) Vent LENGE... Eller til han snur seg før du tar han med hagle med fmj... Det bråker noe inn i helvete (FMJ) og fyren blir jo sef most når du bruker hagle. Om fyren da ikke blir vettaskremt å samtidig hopper i stolen så feiler det ham noe :p OM han ser på killcamen etterpå så får han se at du har stått å sikta på han en stund i tillegg.. De fleste jeg gjør det med kommenterer det i stygge ordelag :p

 

Du kan evt gjøre det samme med Barret, bråker bortimot like mye, hvis du ikke har en hagle for hånden taht is. Vil tro kisen spretter noen centimeter opp fra stolen x>

Lenke til kommentar

Haha, jeg hadde akkurat den morsomste opplevelsen online! På brettet favela når man spiller domination. Ved B-punktet, så er det en bitteliten mørk krok man kan gå inn og gjemme seg i for å ta de som prøver å ta over B. Der ble jeg drept av en tulling som campet 2 runder på rad, så jeg skulle ta igjen litt på han fant jeg ut.. Når han drepte meg sist gang byttet jeg klasse til riot shield, snek meg inn gjennom huset og gikk ut i den lille kroken hvor han satt, snek meg sakte på huk mot han mens han febrilsk tømte magasin etter magasin MIDT på skjoldet (og ikke beina av en eller annen merkelig grunn). Idet jeg nesten er framme hos han ser jeg at han reloader, så jeg bytter til min secondary, og snur meg! Med skjoldet i ryggen satt jeg halvannet minutt kanskje og voktet B, mens jeg hørte de to siste magasinene tømme seg i skjoldet som nå var på ryggen min :p

 

Jeg har aldri ledd så hardt av et spill før, og måtte avslutte runden fordi jeg ikke klarte å stoppe latteranfallene, men tenk deg scenarioet fra hans side :p Først skrekk over å ikke komme noen vei, så den utrolige frustrasjonen over å bli låst inne.. hahaha

 

Epic ^^

Lenke til kommentar

40-7 K/D på Scrapyard/Domination (Xbox360).

Loadout:

UMP Bling (Silencer, holosight) Red Tiger Camo (*brife brife*)

M9 FMJ

Perks: Bling Pro, Cold-blooded Pro, Ninja Pro.

Killstreaks: UAV, Predator, Pave Low

 

Var litt spent foran runden, siden runden rett før endte med at MVP på det andre laget kalte inn Tactical Nuke. Han ble MVP denne runden også, men jeg var ikke langt bak. Fikk inn Pave Low'en to ganger, det hjelper alltid på KD på et kart som Scrapyard. Satt mye bak noen oljetønner ved B-flagget, og silencer på UMP pluss stealth-perks som Cold-blooded og Ninja gjør at jeg ikke vises på minimap (eller heartbeat. Eller når noen sikter rett på meg (med Cold-Blooded Pro)).

 

Ble ganske fornøyd til slutt, dog.

Lenke til kommentar
Ja ikkesant. Hender en sjelden gang at noen står i et slags hjørne på Wasteland med sniper, klin umulig å se dem (selv å skyte vilt i den retninga gir ingen uttelling)

Kan du vise meg dette hjørnet på ett kart, for jeg har "problemer" med det. Jeg er også en slags camperhunter :D Digger det for campersa blir alltid så sykt sure når man waster de ^^

Lenke til kommentar
Kan jo hende han trodde det var du som hadde liggi på campeplassen en stund, og dermed feilaktig kalte deg camper :p Campeplasser bruker jeg forøvrig masse selv, selv om jeg ALDRI camper. Løper til campspot og ser om det er noen å skyte (noe det nesten alltid er), skyter dersom jeg ser noen og løper uansett videre. Kos å løpe forbi toppen på Afghan, kan fort ta 2-3 folk bare ved å titte utfor kanten og skyte fort, og gå videre.

 

det er jo ikke en campe plass det da ;)

kommer jo altid noen å ambusher deg, også er du jo åpen for hele mappen nesten. Synes det er null problem å ta ut en som ligger der

Lenke til kommentar
Kan du vise meg dette hjørnet på ett kart, for jeg har "problemer" med det. Jeg er også en slags camperhunter :D Digger det for campersa blir alltid så sykt sure når man waster de ^^

Er der hvor jeg står. Umulig å se dem med mindre man kommer helt bort. De har oversikt over omtrent hele banen, og dersom man spiller f.eks. CTF skyter de folk som spawner. Umulig å unngå.

post-59595-1265822769_thumb.jpg

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...