Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en genial runde på Karachi(?)

Jeg suger normalt der..

Først fikk jeg et par kills og ble drept en gang, så løp jeg rundt og plaffa "alt" jeg så og fikk predatoren min, så kom Attack helicopter og pavelow på rad.. Når pave'en var i lufta begynte jeg å løpe rundt igjen og fikk 10 kills til før jeg ble tk'a..

Deretter klarte jeg å få alt ned til pave' igjen. Fikk predatoren mens jeg var flasha, og sendte den i huet på 2 stykk som nermet seg meg:D

 

Endte opp med 40-3 =) Har dessverre ikke ss =/

Lenke til kommentar
Hvordan får du ping vist på den måten?

 

Quoter meg selv:

 

Hvis du spiller på pc så finner du config_mp og endrer cg_ScoresPing_Interval til 20 og

cg_ScoresPing_MaxBars til 10

Hvor finner du config_mp? Er inne på steam mappen, men greier ikke orientere meg derfra.

 

steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players

 

:)

Lenke til kommentar
Lukter jeg camp all the way? :p

Nei absolutt ikke, har jeg et kill fra f.eks et vindu, flytter jeg meg til et annet vindu eller døråpning for det beste. Prøver deretter å følge med på hvilke personer jeg dreper fra de forskjellige stedene så de skal bli forvirret og være usikker på hvor de har meg.

 

Noen maps er det mer defensiv spillestil på enn andre selvfølgelig, som f.eks wasteland. Da holder jeg meg rundt bunkeren som er "b" flagget på domination stort sett hele runden. Har oversikt over begge sidene og fra tunnellen og har til gode å bli flanket annet enn av dårlig spawnsystem :p

 

Andre maps igjen som karachi f,eks er morsomt, for det er så mange små kroker du kan benytte deg av. F.eks det platået over "b" på domination går det ann til å bruke på utrolig mange måter. du kan ta folk som kommer fra C ved lastebilen, ta de som kommer fra a for å flanke deg, du kan overraske fienden i huset ved markedet ved å hoppe på taket og gå gjennom der for å skremme de bakfra, for så å hoppe tilbake opp på platået igjen uten å måtte løpe deg ihjel.

 

"camping" er det lenge siden jeg har gjort egentlig, for jeg har ikke spilt hardcore på evigheter. Er for lite med 12 spillere syns jeg, så har bare spilt ground war den siste perioden.

Lenke til kommentar

Syns 12 spillere er passe jeg (dessuten liker jeg ikke modusene på ground war, TDM er grusomt ettersom ALLE one-spot-camper hele tida), bortsett fra når jeg får chopper gunner på CTF :p Folk bruker jo 10 sek per spawn. Jeg kjører ikke sniper da, er litt mer all over the place med AUG. Fantastisk våpen, men duverden så saaaakte man løper. Fikk 14-0 nettopp på Derail med AUG (litt få kills igrunn, men også få deaths), har prøvd å få flawless igjen i over en måned (klarte det to ganger før jeg gikk prestige, nå kjører jeg nuke om jeg har noenogtjue-0). Litt artig, motstanderne campa i det store huset, jeg gikk inn og headshota et par og kniva to andre. Digger å ta folk som camper, faktisk sånn at jeg tar fler campere enn de tar meg om dagen, da jeg hele tida ser mot typiske campingspots og headshoter dem :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Ser mange av dere har rimelig heftige killstreaks. Jeg er ikke langt i fra så dreven, har k/d ratio på 1.33. Så jeg skal love dere jeg ble glad da jeg fikk 48-9 på Afghan :D

Tro det eller ei, men den gleden jeg opplevde minuttet etter er den desidert beste jeg har opplevd i hele mitt liv :D..."litt" nerd er man jo :blush:

Var min første og eneste nuke til nå.

 

Clicky

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...