Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Wasteland er ikke lenger så enkel å få nuke på. Folk har begynt å skjønne at choppers må taes ned på den banen. Det gjelder forøvrig generelt. Folk har endelig begynt å skjønne at CG er enkel å skyte ned. Selv har jeg gått over til AC130 nå, da jeg har klart CG challengen. Dessverre er jeg horribelt dårlig med AC130. Treffer stort sett aldri noen som helst.

Enkleste bane å få nuke på...Hmmm.. Mine penger går på Estate, Scrapyard og den jeg synes er enklest, Highrise. Tror Rundown og Karachi er de to eneste jeg ikke har fått nuke på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wasteland er ikke lenger så enkel å få nuke på. Folk har begynt å skjønne at choppers må taes ned på den banen. Det gjelder forøvrig generelt. Folk har endelig begynt å skjønne at CG er enkel å skyte ned. Selv har jeg gått over til AC130 nå, da jeg har klart CG challengen. Dessverre er jeg horribelt dårlig med AC130. Treffer stort sett aldri noen som helst.

Enkleste bane å få nuke på...Hmmm.. Mine penger går på Estate, Scrapyard og den jeg synes er enklest, Highrise. Tror Rundown og Karachi er de to eneste jeg ikke har fått nuke på.

Vil anbefale deg å gå over til pavelow isåfall. Trengs som regel 3 skudd for å få den ned, og kan være veldig effektiv til tider. En fordel er det også at det kun kreves 9 kills iforhold til 11.

Lenke til kommentar

 

 

Predator -> Harrier -> AC-130

 

Jeg løp rundt med Scar med silencer og fmj på wasteland, cold blooded, marathon og gud vet hva..

 

Fikk skutt ett par gærninger, kniva en, nada en og fikk predatoren, kverka 2 stk med den fikk harrier, den tok en haug, kniva 2 til og fikk flere harrier kills, skjøt en også fikk jeg ac. Første ac'en jeg har fått ever :D

 

EDIT: Jeg er The Maniac X

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
43-1 på rundown idag, døde kun pg.a. min egen nuke :roll:

Noen som har fått nuke på denne banen før? :)

Nope. Har fått emergency airdrop som det beste. Gidder ikke ha på nuke engang her, veit både at chopper ikke vil funke med alle husa + at det er ekstremt lett å dø på denne banen. Med mindre man camper selv er det nesten umulig å få noen streak i det hele tatt etter min erfaring. Klarer nuke på Wasteland (ofte), Scrapyard, Derail og Quarry. De fleste andre banene har for mye hus og er også for lite åpne for spillestilen min (uten at det betyr at jeg misliker alle, men blir ofte løpeklasse på baner med mange hus, og Harrier funker aldri). Liker å gå rundt med AUG og skyte folk på andre siden av banen, er definitivt en langdistansemann :p

Lenke til kommentar
"LITT" camping men wtf... ;)

Ikke for å være frekk, men skulle det være veldig bra? :p

Håhåhååå...

Du har IKKE sett meg spille ;)

Det ser ut som en forvirra fjert i en kurvstol når jeg sitter foran pcen og prøver å få til noe vettig i MW2 :p

 

Så ja, i rett sammenheng så var dette SINNSYKT bra :p

Lenke til kommentar

Beste runden som sniper jeg har hatt mener jeg å huske :) Ihvertfall den runden jeg har husket å ta screenshot på som er klart best ^^

 

585218.jpeg

 

Sleight of hand pro, stopping power pro & ninja pro. Byttet ut steady aim da jeg ikke sitter stille og camper lenger, så da trenger jeg ikke å holde pusten i 9 sekunder :p

 

Killstreaks var predator, harrier, chopper gunner.

Lenke til kommentar
Beste runden som sniper jeg har hatt mener jeg å huske :) Ihvertfall den runden jeg har husket å ta screenshot på som er klart best ^^

 

585218.jpeg

 

Sleight of hand pro, stopping power pro & ninja pro. Byttet ut steady aim da jeg ikke sitter stille og camper lenger, så da trenger jeg ikke å holde pusten i 9 sekunder :p

 

Killstreaks var predator, harrier, chopper gunner.

Hahaha... Legg merke til at HVER gang noen har mange kills er det noen som roper hacker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...