Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser mange av dere har rimelig heftige killstreaks. Jeg er ikke langt i fra så dreven, har k/d ratio på 1.33. Så jeg skal love dere jeg ble glad da jeg fikk 48-9 på Afghan :D

Tro det eller ei, men den gleden jeg opplevde minuttet etter er den desidert beste jeg har opplevd i hele mitt liv :D..."litt" nerd er man jo :blush:

Var min første og eneste nuke til nå.

 

Clicky

Nice, er hyggelig med nuke. Selv har jeg vel en ratio på 1.18, gått litt opp i det siste, men har fått nuke 6 ganger (seinest idag) og vært veldig nære en haug av ganger. Ratioen de siste par dagene vil jeg tro er over 2 dog, nesten kun godrunder. Men hender det går helt på trynet, + at det er ikke så lett å dra opp ratioen når man har 19000 kills fra før. Men må si mitt bytte fra M4A1/ACR til AUG har gjort at jeg får dobbelt så mange kills som før. Eier ofte CTF-runder med løpeklasse om dagen også, selv om jeg egentlig syns mp5 suger balle. Begynt å skjønne våpenet litt dog. Alltid gøy med 7 killstreak og Harrier når jeg kun går for flagg, og bare rusher rundt og tar folk som kommer i veien for meg med mp5'en.

 

65 kills 5 death domnation på skidrow chopper gunner 3 ganger =D

Du satt ikke oppe i huset i det ene hjørnet vel? :p De som sitter der får ALLTID vanvittige streaks.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Haha. Har aldri likt camping, hverken fra andres eller min side, men satt der nærmest ved et uhell en gang. Gikk inn og sendte ut Harrier, men så tok den for få kills og jeg trengte sånn 3-4 for å få chopper gunner. Skøyt ut den lille luka, og det er jo faktisk ikke mulig for de som kommer der å overleve. Følte meg sinnsykt feig, og tok etterhvert endel som kom opp trappa. Eneste grunnen til at jeg ble der så lenge var fordi alle visste det, jeg kunne liksom ikke gå noe sted uten å bli skutt. Feig plass, men herregud så effektiv. ALLTID folk som sitter der på capture the flag, men er VELDIG tilfredsstillende å ta en headshot :p

Lenke til kommentar
Tiggy / branick: Spilt mot deg flere ganger ^^

Woot :O Håper ikke jeg har irritert deg for mye da :p Hvordan var det å gå prestige forresten? Angrer du på det nå som du ikke har favorittene dine lenger, eller er det helt greit?

 

edit: on a second thought, I'll race you to 70th level ;) fant ut at jeg trenger en ekstra plass til våpen :p

Endret av branick
Lenke til kommentar

Tidenes flaks her nå...På 23 kills (kjører hardline ja) stoppa chopperen på Wasteland (veldig sjelden jeg får nuke av chopper direkte, spiller CTF)...Idet jeg skyter en kar og får beskjed om at jeg har tactical nuke tilgjengelig skyter en annen meg fra fanken veit hvor...Pokkers så flaks at jeg ikke døde 0.5 sek før. For så vidt ikke noe nytt at nukene mine er litt "såvidt", må ofte ut og ta tre kills når chopper stikker, hvilket ikke er så greit når alle ser man holder på å få nuke og leiter febrilsk...Bare to nukes igjen til 10 nå :) Skal gå lett, får dem nesten daglig nå :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...