Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

post-131453-1264295959_thumb.jpg

 

Rimelig morsom runde på Favela.

Jeg tror slike killstreaks/ratios er cheat, rett og slett. Så jeg tror ikke noe på det bildet inntil det er bevist at du ikke har jukset, og det kan du ikke bevise?

 

Må si jeg ikke kunne brydd meg mindre om du tror på det eller ei.

Til Bloodwake: Jeg gikk med UMP og ikke sniper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Favela er ikkje eit kaotisk brett! den er eg veldig uening i. Sjølvsagt springe man rundt som hodeløse kyllinger, men så lenge du veit kor du bør gå og skills nivå ikkje er det største er det ingen problem med høg K/D ratio på favela. Har klart 55-2 med only knife som er relativ ikkje så vanskelig så lenge man spele med folk som ikkje veit forskjellen mellom tastatur og datamus.

Lenke til kommentar
Favela er ikkje eit kaotisk brett! den er eg veldig uening i. Sjølvsagt springe man rundt som hodeløse kyllinger, men så lenge du veit kor du bør gå og skills nivå ikkje er det største er det ingen problem med høg K/D ratio på favela. Har klart 55-2 med only knife som er relativ ikkje så vanskelig så lenge man spele med folk som ikkje veit forskjellen mellom tastatur og datamus.

Da kunne du strengt talt klart det med alle våpen også ;)

Lenke til kommentar
WoR fikk 103-3 men så fucka internettet seg. Han skulle vise subscriberne hvor enkelt det er å få kills i dette spilet (han er i 10. prestige, legit).

Samme pokker hvor god man er, må man også være ekstremt stor nerd for å komme til prestige 10. Selv om man er enormt god tar det sin tid å komme gjennom hver prestige, og man kan rett og slett ikke gjøre annet enn å spille for å være der allerede. Jeg har spilt MYE, og hadde jeg ikke stoppa med vilje på 1. prestige level 70 ville jeg kanskje vært på vei mot 70 prestige 2. Skal rimelig mye til å rekke 8 runder til på samme tid...Jaja, er glad det ikke er meg igrunn :) Forøvrig har jeg aldri sett noen som er helt på trynet gode, slik både denne karen og mange her på forumet er. Møtte en kar som var ram med sniper, men som likevel døde fair antall ganger, men bortsett fra det har jeg såvidt opplevd nuke noen få ganger (hvorav flesteparten har vært mine).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
post-131453-1264295959_thumb.jpg

 

Rimelig morsom runde på Favela.

Jeg tror slike killstreaks/ratios er cheat, rett og slett. Så jeg tror ikke noe på det bildet inntil det er bevist at du ikke har jukset, og det kan du ikke bevise?

 

Må si jeg ikke kunne brydd meg mindre om du tror på det eller ei.

Til Bloodwake: Jeg gikk med UMP og ikke sniper.

Hvorfor poster du et slikt bilde om du ikke bryr deg om hva andre mener om det da? ;)

Lenke til kommentar

Fordi han posta et bilde av noe som sikkert er hans beste runde som tråden går ut på? Han sier ikke at han ikke bryr seg om hva folk mener om det, men at han ikke bryr seg om du trur det er cheats eller ikke.

 

Bare pga. du ikke greier å oppnå en sånn k/d selv (siden du mener god k/d er cheat, så er det vel fordi du ikke kan oppnå det selv), og du forventer at han skal bevise at han ikke juksa på den runden, hvordan har du tenkt at han skal gjøre det? Må man lage en film for å bevise at man kan ha en god runde for deg?

Lenke til kommentar
Fordi han posta et bilde av noe som sikkert er hans beste runde som tråden går ut på? Han sier ikke at han ikke bryr seg om hva folk mener om det, men at han ikke bryr seg om du trur det er cheats eller ikke.

 

Bare pga. du ikke greier å oppnå en sånn k/d selv (siden du mener god k/d er cheat, så er det vel fordi du ikke kan oppnå det selv), og du forventer at han skal bevise at han ikke juksa på den runden, hvordan har du tenkt at han skal gjøre det? Må man lage en film for å bevise at man kan ha en god runde for deg?

Oioi, nerdrage på gang? Calm down, Jimmy :p

Og nei, jeg klarer ikke å oppnå killstreaks på 80 kills, og jeg har heller aldri sett noen online som klarer det. Jeg har møtt veldig mange gode spillere den tiden jeg har spilt.

 

Og ja, om jeg skal tro på en spiller med en slik runde, krever jeg video. Jeg krever selvfølgelig ikke at han skal lage en bare for å bevise om han har jukset eller ikke, men screenshots sier ingenting.

 

Edit:

Uansett, jeg er ikke interessert i å diskutere mer rundt denne saken. Jeg så bare at det var noen kommentarer og kommenterte min ærlige mening. Det er ikke vits i å bli ufin(e)/aggressive bare fordi jeg ikke tror på bildet han postet :)

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Fordi han posta et bilde av noe som sikkert er hans beste runde som tråden går ut på? Han sier ikke at han ikke bryr seg om hva folk mener om det, men at han ikke bryr seg om du trur det er cheats eller ikke.

 

Bare pga. du ikke greier å oppnå en sånn k/d selv (siden du mener god k/d er cheat, så er det vel fordi du ikke kan oppnå det selv), og du forventer at han skal bevise at han ikke juksa på den runden, hvordan har du tenkt at han skal gjøre det? Må man lage en film for å bevise at man kan ha en god runde for deg?

Oioi, nerdrage på gang? Calm down, Jimmy :p

Og nei, jeg klarer ikke å oppnå killstreaks på 80 kills, og jeg har heller aldri sett noen online som klarer det. Jeg har møtt veldig mange gode spillere den tiden jeg har spilt.

 

Og ja, om jeg skal tro på en spiller med en slik runde, krever jeg video. Jeg krever selvfølgelig ikke at han skal lage en bare for å bevise om han har jukset eller ikke, men screenshots sier ingenting.

 

Edit:

Uansett, jeg er ikke interessert i å diskutere mer rundt denne saken. Jeg så bare at det var noen kommentarer og kommenterte min ærlige mening. Det er ikke vits i å bli ufin(e)/aggressive bare fordi jeg ikke tror på bildet han postet :)

Han har da ikke fått en killstreak på 80 kills, han har dødd en gang. Kan godt være han fikk 40+40.

Jeg har sett mange med over kills på 80, og det finnes mange bilder av scores på over 100kills. Om du ikke har det, så må du bare spille mer =)

 

Er bare frustrerende å se folk kalle andre cheaters, bare fordi de gjorde en bra runde. Det er en uting i spill som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...