Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

d836caf69704ffdb4a0163c6f153526398e68ca8.png

 

Domination er gøy:)

 

NB: Akuratt like mye poeng som duden over meg, men 10 færre kills, 1 mer død, og 5 mer assister. Og: hadde jeg hatt ett forbanna poeng til ville jeg vært på toppen.. :(

 

Men fin runde:D

 

Og: Bildet er noe dårlig (lav kvalitet), da jeg spiller på min laptop og vil ha høy framerate. Kommer sikkert til å spille noe bedre på min stasjonære med makset grafikk.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg at jo høyere poengscore man har etter en runde, jo bedre har man gjort det. 10 - 0 i K/D og bare 1000 poeng er bra, men ikke like bra som 2500 poeng med flere kills og deaths. Bare min mening da.

 

Har som sniper 30-0 noen ganger (På PS3, så har ikke bilde), men får flere kills med assault/sub.

Lenke til kommentar

Ser når jeg spiller at det har allerede kommet mange folk i 70, og opptil flere som er på 1. og 2. prestige. Er det faktisk mulig at det har kommet noe hacks til MW2 allerede? Spiller jo selv ganske mye hver dag, og er snart level 50.

 

Forøvrig så er mange av den i claner, så det er vel mulighet for at mange har spilt på team deathmatch med voicecom og hatt en enorm overhånd mot fienden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...