Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Min beste er Domination på Brasil banen, fikk 99-5 med score på 5760 (I have pics)

 

Andre beste er vel 83-5 med score på 4920, ikke så bra (I have pics).

 

De to er vel de beste, har hatt mange andre som ligger på nivå med beste nummer to.

 

EDIT: Dette skjedde på PS3 :p

Få se bilder da.

Han sendte meg MMS klokka 2 på natta ellerno! x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen er det fysisk mulig å få 82-1 K/D uten å jukse, bruke glitches osv? Camper du for livet eller er ALLE de andre sånn 6 år gamle uten mus?

 

Å utnytte glitcher er noe jeg ikke gjør, men når folk er så dumme at de ikke skyter ned airsupport så er det ikke så umulig. Når det kommer til camping, så drev jeg ikke akkurat med camping, men bevega meg rundt på alle hustaka og inne i hus.

Lenke til kommentar

Fader meg godt gjort å få 82-1. Jeg har maks killstreak på 33 - og det er etter harrier, chopper gunner med optimalt utbytte samt nuke. Sett at du døde midt i runden må du ha fått over 40 i killstreak to ganger, og Favela er jo i tillegg en bane som suger mtp. airsupport. Enten er du feig, helt robot eller de andre helt på trynet treige i reaksjonsevnen. Evt. en kombinasjon :p Favela er en bane jeg aldri får mer enn maks 2-3 i K/D-ratio (bortsett fra FFA, hvor jeg har vært oppe i 6), ettersom den er såpass uoversiktlig at det alltids kommer noen bak eller fra sida. Aldri sett noen med bedre enn 5 ratio tror jeg (på Favela altså), og det var folk som var helt sinnsvakt dyktige. Ratio på over 80 virker heller pussig. Konsoll eller?

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Fader meg godt gjort å få 82-1. Jeg har maks killstreak på 33 - og det er etter harrier, chopper gunner med optimalt utbytte samt nuke. Sett at du døde midt i runden må du ha fått over 40 i killstreak to ganger, og Favela er jo i tillegg en bane som suger mtp. airsupport. Enten er du feig, helt robot eller de andre helt på trynet treige i reaksjonsevnen. Evt. en kombinasjon :p Favela er en bane jeg aldri får mer enn maks 2-3 i K/D-ratio (bortsett fra FFA, hvor jeg har vært oppe i 6), ettersom den er såpass uoversiktlig at det alltids kommer noen bak eller fra sida. Aldri sett noen med bedre enn 5 ratio tror jeg (på Favela altså), og det var folk som var helt sinnsvakt dyktige. Ratio på over 80 virker heller pussig. Konsoll eller?

ALDRI sett ein med so høg K/D ratio på Favela, ALDRI. Og det konsoll..

Lenke til kommentar

Ærlig talt, hvorfor skal det være cheats? Er det så umulig å skjønne at noen kan være så overlegne? På pc vil jeg tro det er lettere å få syke scores, med tanke på at siktinga er mye bedre enn på konsoll vil de beste være enda mer overlegne enn de er på konsoll.

 

Jeg har selv fått scores som 70 - 2, og det var på ps3. Hvis chopper gunner ikke tas ned kan man få opp til 20 kills med den. La oss si at han fikk 2, da blir det tilsammen 40 kills. Og hvis han brukte pavelow og harrier vil jo de få masse kills de og, særlig hvis han fikk de to ganger.

Lenke til kommentar

Fordi når man spiller en så kaotisk bane som Favela så vil man enten ha 1: Ene laget er så overlegne at du ikke dør men da vil det laget vinne utrolig fort og en kill count på 80 er umulig. 2: Lagene er så gode og kampene så intense at man ikke klarer å vinne men da vil begge lagene ha veldig mange deaths.

 

Desutten er det vanlig å fokusere på å ta snipere hvis de dreper mange. Spesielt hvis de er på hustak osv så da er man enda mer utsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...