Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig syns jeg at jo høyere poengscore man har etter en runde, jo bedre har man gjort det. 10 - 0 i K/D og bare 1000 poeng er bra, men ikke like bra som 2500 poeng med flere kills og deaths. Bare min mening da.

Helt enig. Må jo det vis man spiller domination eller så får man jo ikke med seg alle flagga man har tatt, kun hvor mange man har skutt ned.

 

Liten killstreak på 43 av meg :)

 

Veldig passiv runde det der :p Men cappa ikke de 7 første killsa eller Nuken :(

Stress og få killstreak med nuke da :p

Lenke til kommentar
Ja, man burde få en eller annen tid på seg til å komme seg til helikoptersonen og påhelikopteret, hvis ikke blir man forlatt og nuka med de andre. Er ikke sikker på om denne nedtellingen bør synes for det andre laget, da det fort kan bli veldig vanskelig å komme seg til landingssonen/mange kan quitte.

 

Problemet her er at du overlever neppe å komme deg vekk fra den nuken... God ide, men usansynelig så det holder.

Lenke til kommentar
Etter jeg fikk 25 kills streak i går har jeg satt opp Pawe Low - Chopper Gunner - Nuke. Gjelder Pawe Low'en på Killstreak-count'en? Altså, vil Pawe Low hjelpe meg på veien til nuke, eller "telles" ikke killene jeg får med den?

Den tells så lenge du har fått den av kills du selv har skaffet og ikke av care packages. Ville ikke satt opp pawe low, trur du kun ha 1 av de forskjellige typene oppe i lufta samtidig (Helicopter og Fly) Kjekkere med harrier strike da.

Lenke til kommentar
Etter jeg fikk 25 kills streak i går har jeg satt opp Pawe Low - Chopper Gunner - Nuke. Gjelder Pawe Low'en på Killstreak-count'en? Altså, vil Pawe Low hjelpe meg på veien til nuke, eller "telles" ikke killene jeg får med den?

 

Personlig vil jeg heller anbefale Harrier Strike -> Chopper -> Nuke. Føler at Harrier Strike er minst like "effektiv" og 4 kills med den og deg selv er absolutt mulig. Harrier'n som bare ligger i lufta etterpå er jo helt konge til å være 7killstreak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...