Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den beste overall er 20-4. Fikk likevel ikke den challengen for å klare 5/1-ratio, uten at jeg veit hvorfor. Ellers er vel beste killstreak på 21 fra idag. Når jeg først dør etter killstreak spiller jeg som regel elendig resten av runden.

Edit: Fikk akkurat 17-0. Flaks så det monner. Nå funka 5/1-challengen også, så fikk den + Flawless

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

30 - 0 på FFA, rust. Harrier, tett etterfulgt av chopper gunner. Fikk beskytta meg selv slik at ingen fikk skutt meg mens jeg satt med skjermen også :) Jeg syns det var dødsmorsomt, de andre 7 var ikke like fornøyde :(

 

Og 38 - 0 på TD, scrapyard.

Beskyldningene om juksing og hvor latterlig jeg er som må jukse i online spill haglet, ganske gøy :)

 

Og chopper gunner er OP :p

 

Hva dere bruker for screenshots? Prøvde bruke printscrn nå men fikk bare en svart firkant...

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Tror den beste overall er 20-4. Fikk likevel ikke den challengen for å klare 5/1-ratio, uten at jeg veit hvorfor. Ellers er vel beste killstreak på 21 fra idag. Når jeg først dør etter killstreak spiller jeg som regel elendig resten av runden.

Edit: Fikk akkurat 17-0. Flaks så det monner. Nå funka 5/1-challengen også, så fikk den + Flawless

 

for å få 5/1 ratio challengen tror jeg du må ha minst 25-5

Lenke til kommentar

Ikke galt det der ullsokk. Mon tro om du er en av dem man føler spiller som en robot (pga. syk reaksjon og perfekt aim)? Hender jo ikke ofte, men av og til føler jeg at noen er såpass gode at de har "auto-aim" til tross for at de faktisk styrer selv. Fikk min første K/D-ratio over 10 igår selv, og var rimelig fornøyd med å ha klart det den ene gangen :p

Lenke til kommentar
Går veldig opp og ned hos meg :p Hvis jeg først er gira kan jeg godt rushe med intervention og eie, men hvis jeg er litt sliten funker absolutt INGEN ting = p

 

Er sykt tydelig i MW2 dette, mye mer enn i MW1. Er man ikke 100% "på" så er det rett ad dundas og freekill deluxe. Husker det var greiere i MW1 for da var det bare å spamme all mulig drit rundt omkring så fikk man alltid noen kills.

Lenke til kommentar

haha det har ikke jeg! fikk akkurat min andre nuke! begge på en og samme dag, akkurat innen 1 time! bare se på da jeg først skrev og nå :p

 

Spilte Rundown..laget tapte så jævlig:P men jeg gjorde at vi vant:) slo ikke killstreak rekorden min på 37..men fikk 50-10 i k/d ratio som er brukendes:) pluss min andre nuke selvfølgelig.

 

unlocket end game 1 challengen og den hvor du skal tilkalle en nuke og gjøre at ditt tapende lag vinner :) 30k xp ait

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...