Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Liten killstreak på 43 av meg :)

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Veldig passiv runde det der :p Men cappa ikke de 7 første killsa eller Nuken :(

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, man burde få en eller annen tid på seg til å komme seg til helikoptersonen og påhelikopteret, hvis ikke blir man forlatt og nuka med de andre. Er ikke sikker på om denne nedtellingen bør synes for det andre laget, da det fort kan bli veldig vanskelig å komme seg til landingssonen/mange kan quitte.

Lenke til kommentar

Beklager at dette ikke er 100% on topic men jeg må si at selvom jeg ikke liker dette spillet så er det litt artig (og altfor lett) å få chopper + nuke og irritere resten av serveren...

 

En fra igår:

post-89714-1259175270_thumb.jpg

og her er mine to siste runder idag:

post-89714-1259175336_thumb.jpg post-89714-1259175347_thumb.jpg

I det siste bildet så døde jeg rett før nuken eksploderte og dermed så døde jeg igjen når jeg respawna og nuken min eksploderte (så jeg var et par sekunder fra 48-0)

 

edit: leif

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Beklager at dette ikke er 100% on topic men jeg må si at selvom jeg ikke liker dette spillet så er det litt artig (og altfor lett) å få chopper + nuke og irritere resten av serveren...

 

Hvilke(t) setup kjører du? Med så mange kills vil jeg tro du kjører assault eller LMG og har en kvass aim :p Har selv aldri fått over 60 kills ..

Lenke til kommentar
Nice SureUP! Hva er det du spiller med egentlig? Var litt fascinert over Latency looken din! :O Jeg har max 4 streker da?

Leste noe på forumet her et sted om at du kunne endre på noe, sånn at du har 10 streker istedenfor 4, og at hver strek var 20ms.

1-20, 21-40 osv.

Men husker ikke helt hvor jeg så det.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Beklager at dette ikke er 100% on topic men jeg må si at selvom jeg ikke liker dette spillet så er det litt artig (og altfor lett) å få chopper + nuke og irritere resten av serveren...

 

Hvilke(t) setup kjører du? Med så mange kills vil jeg tro du kjører assault eller LMG og har en kvass aim :p Har selv aldri fått over 60 kills ..

 

Bruker assault (med FMJ) eller sniper (med FMJ eller silencer) og scavanger, stopping power og steady aim som perks.

 

Var litt fascinert over Latency looken din! :O Jeg har max 4 streker da?

 

Hvis du spiller på pc så finner du config_mp og endrer cg_ScoresPing_Interval til 20 og

cg_ScoresPing_MaxBars til 10

 

Han spiller nok på PC.

 

Jupp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...