Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korrekt, men jeg liker Metallica da de fremdeles var bra.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nn-nP6cmvIk

http://www.youtube.com/watch?v=W20LREUBQdg

 

For en JÆVLIG bra demo, og helvete så SINNSYKT fet James sang der. Kill 'em All er fet, men den blekner så sykt i forhold til No Life 'til Leather. Selv ikke dritten Mustaine klarer å ødelegge den demoen. Hetfield, Mustaine, McGovney og Ulrich var den perfekte Metallica-line uppen. Stål!

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir noen NEM idag, nei. :)

 

..like sannsynlig som at Iron Maiden dropper Fear of the Dark fra setlista.

 

Jeg savnet ikke NEM så veldig egentlig. Det er en av de få låtene jeg ikke vil at publikum skal delta i, men folk gjør det likevel. Var bra setlist, savnet bare Fuel og Cyanide.

Lenke til kommentar

Korrekt, men jeg liker Metallica da de fremdeles var bra.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nn-nP6cmvIk

http://www.youtube.com/watch?v=W20LREUBQdg

 

For en JÆVLIG bra demo, og helvete så SINNSYKT fet James sang der. Kill 'em All er fet, men den blekner så sykt i forhold til No Life 'til Leather. Selv ikke dritten Mustaine klarer å ødelegge den demoen. Hetfield, Mustaine, McGovney og Ulrich var den perfekte Metallica-line uppen. Stål!

 

Er det ikke Dave som synger der da :p

Lenke til kommentar

Korrekt, men jeg liker Metallica da de fremdeles var bra.

 

For en JÆVLIG bra demo, og helvete så SINNSYKT fet James sang der. Kill 'em All er fet, men den blekner så sykt i forhold til No Life 'til Leather. Selv ikke dritten Mustaine klarer å ødelegge den demoen. Hetfield, Mustaine, McGovney og Ulrich var den perfekte Metallica-line uppen. Stål!

 

Du er skikkelig trooo altså. Digger deg, du er ufattelig kul :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har absolutt ingenting med å være true eller ikke. Det har med hva jeg anser å være bra VS kjip musikk og gjøre. Om du tror noe annet kan jeg faktisk ikke fatte at du er noe annet en en stor tosk som har hoppet over alle mine poster på musikkforumet her.

 

Hadde jeg skulle være så jævlig "true" så hadde jeg mest sannsynelig likt Stormblåst istedet for DCA, og A Blaze, Funeral og Hunger i stedet for F.O.A.D., BLack Flags og Circle. Også hadde jeg sikkert stoppet og høre på Reinkaos og Taio Cruz.

 

Skønner? Men det er hyggelig at du både digger meg og synes jeg er ufattelig kul. Sånt er alltid koselig.

Lenke til kommentar

James Hetfield – lead vocals, rhythm guitar Lars Ulrich – drums Dave Mustaine – lead guitar, backing vocals Ron McGovney – bass

 

Big4 supergruppe:

 

Scott Ian, lead guitar, James Hetfield, vocals, rhytm guitar, Dave Ellefson, bass, vocals, Dave Lombardo, drums.

 

Jeg ville heller hatt James Hetfield (rhythm, backing vocals, noe lead gitar), Tom Araya (bass, vokal), Dave Lombardo (troms) og Scott Ian (lead/rhythm) :p

Lenke til kommentar

Man kan nok diskutere hvorvidt Lars er en strålende trommis eller ei, men han er blant de trommisene som har mest personlighet, og jeg tror Metallica hadde gått nedenom og hjem dersom han hadde blitt borte. I Fight Fire With Fire og One beviser han at han har noe bak trommesettet å gjøre.

 

Så nevnte noen noe positivt om ham også. :)

Lenke til kommentar

Konserten i Göteborg var fantastisk og det var en fantastisk setlist. Veldig deilig å slippe NEM; hadde vært deilig om de droppet Sandman og Sad også. Men, en mindre er jo mye bedre enn ingenting; et steg i riktig retning synes jeg.

 

Gleder meg til neste konsert :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

James Hetfield – lead vocals, rhythm guitar Lars Ulrich – drums Dave Mustaine – lead guitar, backing vocals Ron McGovney – bass

 

Big4 supergruppe:

 

Scott Ian, lead guitar, James Hetfield, vocals, rhytm guitar, Dave Ellefson, bass, vocals, Dave Lombardo, drums.

 

Jeg ville heller hatt James Hetfield (rhythm, backing vocals, noe lead gitar), Tom Araya (bass, vokal), Dave Lombardo (troms) og Scott Ian (lead/rhythm) :p

 

 

Jo, men da har du ingen fra Megadeth. Alternativet er naturligvis Hetfield, Mustaine, Araya, Benante.

Lenke til kommentar

James Hetfield – lead vocals, rhythm guitar Lars Ulrich – drums Dave Mustaine – lead guitar, backing vocals Ron McGovney – bass

 

Big4 supergruppe:

 

Scott Ian, lead guitar, James Hetfield, vocals, rhytm guitar, Dave Ellefson, bass, vocals, Dave Lombardo, drums.

 

Jeg ville heller hatt James Hetfield (rhythm, backing vocals, noe lead gitar), Tom Araya (bass, vokal), Dave Lombardo (troms) og Scott Ian (lead/rhythm) :p

 

 

Jo, men da har du ingen fra Megadeth. Alternativet er naturligvis Hetfield, Mustaine, Araya, Benante.

 

Hvorfor må jeg ha med noen fra backingbandet til Dave Mustaine? Du bestemmer ikke reglene. :p Da blir det ikke lenger en "Big4- supergruppe". Kun en "big4 gruppe".

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...