Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan poste den her også... sikkert interesse for noen. :)

 

 

Siste nytt fra SVT (kringkaster) om konserten:

 

Marathonsending fra konserten med Anthrax, Megadeth, Slayer og Metallica fra Ullevi.

Kommentatorer er Per Sinding-Larsen og Linnea Olsson. De to første bandene sendes med etterslep.

 

18:00-18:15: Innledning med Per Sinding-Larsen og Linnea Olsson.

18:15-19:00: Anthrax (40 min lag).

19:00-19:10: Studio

19:10-20:00: Megadeth (20 min lag).

20:00-20:10: Studio

20:10-21:00: Slayer (direkte).

21:00-21:30: Studio med gjester lader opp til Metallica.

21:30-23:30: Metallica (direkte).

23:30-23:45: Etter ekstranummer oppsummerer Per Sinding-Larsen og Linnea Olsson dagens musikalske maraton.

 

5.1-lyd - Sendes i HD

 

Dette vil starte på SVT2 og og SVT1 vil ta over klokken 21:00.

Noen som bor så heldig til at de har SVT1 HD og SVT2 HD som har mulighet til å ta opp? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, tenkte å høre på litt gamle sanger av Symphony X, siden jeg bare har hørt sanger fra Paradise Lost albumet. Da jeg søkte dem opp på spotify så jeg at de hadde kommet ut med ett nyy album i juni :new_woot: Dette hadde jeg ingen anelse om, da har jeg noe nytt å høre på inntil Metallica kommer med sine album :D

Lenke til kommentar

Da skal du gjøre deg selv tjenesten å søke opp alt fra Divine Wings of Tragedy, Twilight in Olympus og Live at the edge of forever på youtube.

Fantastiske plater, den ene er liveplate med superlyd og superspilling av samtlige.

 

En av mine våte drømmer ble sann når Symphony X varmet opp for Dream Theater for noen år siden i Oslo Spektrum. Tror hvertfall halve publikum kom bare for å se SX.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da skal du gjøre deg selv tjenesten å søke opp alt fra Divine Wings of Tragedy, Twilight in Olympus og Live at the edge of forever på youtube.

Fantastiske plater, den ene er liveplate med superlyd og superspilling av samtlige.

 

En av mine våte drømmer ble sann når Symphony X varmet opp for Dream Theater for noen år siden i Oslo Spektrum. Tror hvertfall halve publikum kom bare for å se SX.

 

Det skal jeg gjøre :grin: Har SX noen gang spillt live i norge?

Lenke til kommentar

Fikk en mail i fra Metclub når jeg åpnet eposten min nå:

 

If you purchased tickets to the Big 4 show this weekend in Gothenburg, Sweden we have a little treat for hundreds of the first ticket buyers – wristbands to allow you early entry to the venue and to the front pit closest to the stage!

Those of you who are eligible for a wristband will receive an e-mail to the address you used when you purchased your tickets with further instructions on how to pick up your wristbands. Unfortunately we were not able to get wristbands for all Met Club pre-sale buyers, but most Clubbers are covered. So check your in box in the next 24 hours!

 

I mailen jeg fikk rett etterpå så står det:

 

Dear Clubber:

 

As one of the first Fan Club members to purchase tickets to the upcoming Big 4 show in Gothenburg, Sweden this Sunday, July 3 you also get one wristband for each ticket you bought that will allow you to enter the venue early AND go into the front pit closest to the stage!!

 

:D

 

 

 

Det triste er at jeg mest sannsynelig ikke får brukt den muligheten :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...