Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Alle har ikke sin beste dag hver dag, vettu. De er jo mennesker som er på en lang turne.

 

De som er på konserten bryr seg sikkert katta uansett, og det er jo dem de spiller for, ikke oss i norge på TV'n.

 

Men setlista er veldig bra. Ride the Lightning og greier.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der er jeg enig, men når jeg igjen sammenligner det med konsertvideoer ifra Rock am ring ++ så får jeg en live konsertstemmning som når jeg er på konsert med Metallica, det gjør jeg ikke nå. James står jo bare der å gauler..

 

Setlista derimot er jeg fornøyd med :D

Lenke til kommentar
Hva faen? Er dette en tråd hvor alle skal si at James var bedre før? Han blir eldre som alle andre, jeez.

 

Er det store internett, vet du. Lett å kritisere alt og alle her, istedet for å bare se gleden i ting og nyte de.

 

Er ikke ofte vi får en hel Metallica-konsert i HD og surround på norsk statskanal!

Endret av Coffey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen? Er dette en tråd hvor alle skal si at James var bedre før? Han blir eldre som alle andre, jeez.

Har da hørt eldre enn han synge like bra som da de var yngre. James har nok ikke tatt like bra vare på stemmen, og greit nok det. Problemet for meg er at det ikke høres ut som Metallica, men et rockeband som covrer bandet. Fet setlist så langt da, det skal de ha.

Lenke til kommentar

Faen de folka i publikum skal være bra slitne etter å ha stått gjennom Slayer og Megadeth før dette. Husker aldri det fjerde bandet.

 

Anthrax.

 

Edit: Har du ikke hørt All Nightmare Long før? Den er fra Death Magnetic, god sang egentlig.

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Husker hvor dau jeg var i beina sist Metallica spilte på Valle Hovin. Kom ALT for tidlig fordi jeg måtte kjøpe billetter av en forumfyr som sto i kø. Så jeg traska rundt på VH kl 15-21 før bandet starta. Turboneger og HIM gikk like fort i glemmeboka som setlista til Trivium før en Iron maiden-konsert.

 

Omtrent sånn føler vel hardcore gjengen fremst seg nå..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...