Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg få spørre hva som feiler deg? :p

 

Han er ond og hører bare på det ondeste av det ondeste...

 

 

 

Ole Ivars, blir faen meg ikke noe ondere :devil: :devil: :devil:

 

post-29624-0-95203200-1304617032_thumb.jpg

 

 

 

 

Morsomt at du drar frem Ole Ivars av alle band, hahah. Bodde faktisk bare 100-150 meter unna vokalisten i altfor mange år når jeg var yngre. Dødskjip fyr.

Lenke til kommentar

Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg.

 

Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. :)

 

For ikke å snakke om "...And Justice for All". Den ble vel ikke spilt overhodet etter Live Shit-konsertene før i 2008 eller noe... I dag er den jo ganske ofte spilt.

Lenke til kommentar

 

Jeg gråter

 

 

Haha! Jeg ser for meg et sånn 2D-spill fra sent 80-, tidlig 90-tall. "Super Jaymz Bros", med James som Mario og Lars som Luigi. :D

 

Har faktisk hørt verre covere på Spotify, f eks den hvor man har laget vuggeviser av Metallicalåtene. Den her hadde i det minste et visst humoristisk preg.

Lenke til kommentar

Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg.

 

Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. :)

 

For ikke å snakke om "...And Justice for All". Den ble vel ikke spilt overhodet etter Live Shit-konsertene før i 2008 eller noe... I dag er den jo ganske ofte spilt.

 

Er nok noe i det du sier der også, ja. :) Selv husker jeg bare at Rob nevnte Dyers Eve i det ene intervjuet, derfor jeg ikek skreiv noen andre sanger. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Veeldig stille fra Metallica-leiren om dagen. Spent på hvor langt de har kommet i innspillingsprosessen =)

 

BTW: For de som ikke kommer seg til Gøteborg 3.juli så vises hele konserten på SVT2, i en 5 timers direkte-sending!

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar

BIG4-konserten fra Gøteborg skal gå live på SVT2, for de som har den kanalen. Eventuelt så har de kanksje nett-TV, men da trenger man mest sannsynlig en proxy.

 

EDIT: Meh, du skrev plutselig det du og, jaja. :p Nå kan alle se det i alle fall :D

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...