Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Apropos Cliff, fant jeg akkurat ute noe gøy.

 

Rett etter "master, master, where's the dreams that I've been after"-delen av Puppets, altså rett før Kirks solo, så brøler jo James "FIX ME" (på S&M er det vel FIX ME BABY" også.

 

Men i dette klippet fra Big4 i Sofia i fjor er det opplagt "PANCAKES, OH YEAH" James brøler ut. Ca 5:15 ut i klippet.

 

 

 

 

Dette koker ned i denne lille anekdoten fra Charlie Benante, trommisen i Anthrax:

 

 

 

 

For en mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske kul setlist i Tyskland i går. Seek & Destroy, sangen de har avslutta med omtrent fast de siste 25 åra, ble spilt som sang nummer 4. De avslutta med Creep. I tillegg spilte de Helpless med Anthrax og Megadeth.

 

Hit the Lights

Master of Puppets

The Shortest Straw

Seek & Destroy

Welcome Home (Sanitarium)

The Memory Remains

All Nightmare Long

Sad But True

Wherever I May Roam

The Call of Ktulu

One

For Whom the Bell Tolls

Blackened

Fade to Black

Enter Sandman

 

Encore:

Helpless(Diamond Head cover) (with Megadeth and Anthrax)

Battery

Creeping Death

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg sett dette online? Funnet proxyer som gjør at jeg kan se det på svt.se, men når jeg først er der sier den hele tiden at jeg må laste ned Flashplayer 9 eller senere for å kunne se. Jeg har nyeste versjon av Flashplayer på Mac, men av en eller annen merkelig grunn tror denne helvettes flashplayeren at jeg bruker en iPhone??? Hva faen??? Kjenner jeg hater Adobe litt nå... :mad:

Lenke til kommentar

Gitarhm: Vokalen til Joey er ikke som den var i gode gamle dager. Hele bandet er litt daffere nå. Benante (trommisen) sliter med å spille full hastighet virker det som. Men jeg liker de for det.

 

Bordplate: Trenger ikke skylde på Adobe. Mac, vettu... :p Bare tuller. Om du bor i nærheten kan du få lov å komme hit og se.

Lenke til kommentar

Megadeth har kansje mange bra sanger, men den sangen som går nå, tror den het in the darkest hour ellerno, dave synger helt forferdelig :p Hva skjedde med at han bytta gitatr midt i?

 

Dave er ingen god vokalist lenger. Det går nok litt på dagsformen. Idag har han en middels god dag i forhold til det jeg har hørt av han det siste året eller to. :p

 

Han fikk vel noen tekniske problemer kanskje. :p Skjer vel det med jevne mellomrom. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...