Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg.

 

Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. :)

 

Hva var det med Jason og de sangene? Ville han ikke spille dem?

Lenke til kommentar

Hvis det er en MP3/Wav-fil du øver etter, er det et verktøy innebygd i windows som lar deg timestretche wav-filer..altså kan sette ned hastigheten til 50% f.eks. Det er i sound delen av kontrollpanelet et sted. Sound Recorder mener jeg det heter. Hjelper på å høre kjappe partier.

 

mp3-wav convertere er det haugevis av i google :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg.

 

Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. :)

 

Hva var det med Jason og de sangene? Ville han ikke spille dem?

 

Det er som noen tidligere har skrevet her, stort sett Lars (i hovedsak) og James som styrer med setlist. Men, når Rob kom inn så tror jeg han ville at bandet skulle søke "nye" utfordringer, og spille noen old school sanger. Mener jeg husker i ett intervju med Rob at han måtte god snakke noen måneder med James før han gikk med på at de skulle begynne å spille Dyers Eve live igjen.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at Jason ikke hadde lyst å spille ...justice-sangene, det var jo den første plata han var med på.

Ble nok bare sånn. Bandet "mobbet" han jo i årevis for å være "the new guy", gjorde pranks med han på scenen osv. James pleide ofte å introdusere ham som "Jason Newguy" for publikum bare for faen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...