Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Har lyst til og spille dette nå, men venter fortsatt på min kopi som eg forhondsbestilte på Elkjøp, har sendt ein haug med mail og på kvar mail får eg berre svar at det kommer om noken dager, no har det snart gått 2 veker, imåro ringer eg til dei .. kommer dei ikkje med noko svar da so avbestiler eg og kjøper på CDON. Dette gjelder da White edition.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Spilte akkurat ferdig nå. Må si jeg synes det ble temmelig bra etterhvert! Har ikke gjort noen sideoppdrag da. Kanskje derfor jeg ikke ble lei :p fantastisk historie!

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har Desmond Miles samme stemme som Nathan Drake? Det var så slående likt, det må jo være samme! Er blitt så vant med at Nathan ahr den stemmen nå, passa utrolig dårlig til Desmond, det klinsjet helt :p

 

La merke til det samme, kan det være samme? :hmm:

 

Edit: skulle du sett http://www.imdb.com/name/nm0636046/

Endret av Burny
Lenke til kommentar

Nevnte det i annen tråd her på forumet, men denne er litt mer aktiv så kan spørre her å. Jeg har nå gjort alt jeg kan gjøre i spillet, historien, glyffer, fjær, skatter osv. Men har likevel ikke 100 % synkronisering. Dette fordi jeg mangler 4 hemmlige steder. tre av disse bare med på black edition og den siste kan jeg få kjøpt via uplay. Men er det noen som har hørt noe om disse stedene blir åpnet i noen av dlcene som kommer? Litt kjipt å ha brukt så mye tid på å samlet alt når jeg ikke kan få 100%

Lenke til kommentar

Dette er en spoiler som avslører slutten av spillet. Ikke les hvis du ikke vil vite. ;)

 

 

Det var en sekvens etter det hvor abstergo braser inn og forsøker å fange desmond. Etter det er det vel en rulletekst og etter det kan du som hu dama sier bare rote rundt i animusen for å finne flere ledetråder.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...